Kategorie
Producent
Dostępność
Oleje klasy SAE 15W40 to zazwyczaj oleje z grupy I lub II, czyli mineralne czasami półsyntetyczne. Stosowane w przypadku silników benzynowych oraz wysokoprężnych starszej generacji. Oleje klasy SAE 15W40 posiadają ograniczone ilości dodatków. Niewielka ilość modyfikatorów lepkości, sprawia że oleje klasy 15W40 niedostatecznie smarują w niskich temperaturach. Brak dodatków czyszczących powoduje odkładanie się złogów oraz depozytów nagaru na elementach sinika.
Oleje klasy SAE 15W40 spełniają normy ACEA A2/B2 lub A3/B3, popularne dopuszczenia to MB 229.1, VW 501.01, 505.00, FIAT 9.55535 G2/D2.
Mobil Delvac MX 15w40 20L
- API CI-4/CH-4/SL/SJ
- ACEA E7
- Caterpillar ECF-2
- Cummins CES 20077, 20076
- Isuzu DEO (w/o DPD Equipped Vehicles)
- MB-Approval 228.3
- Mack EO-M PLUS/EO-N
- Volvo VDS-3
- Renault Trucks RLD-2
- MTU Oil Category 2
- Kamaz Euro-3,-4 & -5 engines
- Avtodisel YaMZ-6-12
- API CG-4/ CF-4/ CF
- ACEA A2/B2
- Cummins CES 20072, 20071
- Detroit 7SE 270 (4-Stroke Cycle)
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Delvac MX 15W40 60L
- API CI-4/CH-4/SL/SJ
- ACEA E7
- Caterpillar ECF-2
- Cummins CES 20077, 20076
- Isuzu DEO (w/o DPD Equipped Vehicles)
- MB-Approval 228.3
- Mack EO-M PLUS/EO-N
- Volvo VDS-3
- Renault Trucks RLD-2
- MTU Oil Category 2
- Kamaz Euro-3,-4 & -5 engines
- Avtodisel YaMZ-6-12
- API CG-4/ CF-4/ CF
- ACEA A2/B2
- Cummins CES 20072, 20071
- Detroit 7SE 270 (4-Stroke Cycle)
Dostępność: dostępny na zamówienie