Mobil Mobiltherm 603 208L
Mobil Mobiltherm to doskonałej jakości oleje grzewcze na bazie mineralnych olejów bazowych. Charakteryzują się wysoką wydajnością wymiany ciepła. Posiadają wysoką temperaturę zapłonu i odporność na krakowanie termiczne. Polecane zarówno w otwartych, jak i zamkniętych systemach grzewczych i chłodzenia.
Oleje serii Mobiltherm 600 można stosować w układach otwartych i zamkniętych, o zakresach temperatur masy głównej oleju podanych poniżej.
- Mobiltherm 603: Systemy zamknięte (-15º C do 285º C), Systemy otwarte (-15º C do 150º C)
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilfluid 424 60L
- Kubota UDT
- ASTM D6973 (Eaton 35VQ)
- ZF TE-ML 03E/05F/17E
- Volvo WB-101
- Allison C-4
- API GL-4
- Caterpillar TO-2
- CNH MAT 3525, 3505
- Denison UTTO/THF
- Ford ESN-M2C-134D
- Ford New Holland FNHA-2C-201.00
- JI Case MS 1204-07/09
- Massey Ferguson M-1135, M-1141
- New Holland WB NWH 410B
- Powerfluid 821 XL
- John Deere J20C
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Mobiltherm 603 20L
Mobil Mobiltherm to doskonałej jakości oleje grzewcze na bazie mineralnych olejów bazowych. Charakteryzują się wysoką wydajnością wymiany ciepła. Posiadają wysoką temperaturę zapłonu i odporność na krakowanie termiczne. Polecane zarówno w otwartych, jak i zamkniętych systemach grzewczych i chłodzenia.
Oleje serii Mobiltherm 600 można stosować w układach otwartych i zamkniętych, o zakresach temperatur masy głównej oleju podanych poniżej.
- Mobiltherm 603: Systemy zamknięte (-15º C do 285º C), Systemy otwarte (-15º C do 150º C)
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil DELVAC 1 LE 5W30 4L
- ACEA E9, E7, E6
- API CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4
- API SN
- JASO DH-2
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20081
- DAF Extended Drain
- Ford WSS-M2C171-E
- Scania Low Ash
- MB-Approval 235.28, 228.51, 228.31
- MAN M 3677, M 3477, M3271-1
- Volvo VDS-4, Volvo VDS-3
- Voith Retarder Oil Class B
- Deutz DQC IV-10 LA
- DetroitFluids Specification 93K218
- Mack EO-O Premium Plus
- MTU Oil Category 3.1
- Renault Truck RLD-3, RLD-2
- Scania LowAsh
- Avtodisel YaMZ-6-12
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil 1 FS 0w40 1L
Olej Mobil 1 FS 0W-40 spełnia lub przewyższa następujące wymagania:
- API SN, SM, SL, SJ
- ACEA A3/B3, A3/B4
- AAE Group B6
- Fiat 9.55535-M2
Olej Mobil 1 FS 0W-40 posiada następujące aprobaty producentów:
- MB-Approval 229.3; MB-Approval 229.5
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Delvac MX 15W40 60L
- API CI-4/CH-4/SL/SJ
- ACEA E7
- Caterpillar ECF-2
- Cummins CES 20077, 20076
- Isuzu DEO (w/o DPD Equipped Vehicles)
- MB-Approval 228.3
- Mack EO-M PLUS/EO-N
- Volvo VDS-3
- Renault Trucks RLD-2
- MTU Oil Category 2
- Kamaz Euro-3,-4 & -5 engines
- Avtodisel YaMZ-6-12
- API CG-4/ CF-4/ CF
- ACEA A2/B2
- Cummins CES 20072, 20071
- Detroit 7SE 270 (4-Stroke Cycle)
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N3 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N3 18kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil NUTO H 46 208L
- DENISON HF-0
- DIN 51524-2:2006-09
- ISO L-HM (ISO 11158:1997)
Dostępność: dostępny na zamówienie