Mobil Delvac XHP ESP 10w40 4L
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Velocite 3 20L
- ISO VG : 2
- Temp. zapłonu : 84°C
- Temp. płynięcia : -36°C
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilube SHC 75W90 1L
- API GL-4, API GL-5
- API MT-1
- MB-Approval 235.8
- ZF TE-ML 07A, ZF TE-ML 08
- Scania STO 1.0
- BOSCH TE-ML 08
- JSC AVTODIZEL YaMZ Gearboxes
- MAN 341 Typ Z2, MAN 342 Typ S1, MAN 341 Typ E3
- SAE J2360
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Mobilith SHC 007 16kg
Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil SHC 626 20L
Mobil SHC serii 600 to w pełni syntetyczne oleje do przekładni i łożysk, przeznaczone do stosowania w niskich i wysokich temperaturach. Posiadają znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie przez długi okres eksploatacji. Polecane do przemysłowych przekładni zamkniętych oraz do łożysk tocznych i ślizgowych, pracujących przy dużym obciążeniu.
Dane techniczne :
- ISO VG 68
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilgrease XHP 222 0,39kg
Mobilgrease XHP 222 jest zalecany do stosowania w aplikacjach przemysłowych i morskich, do smarowania elementów podwozia i maszyn rolniczych. Ze względu na swoją dobrą przyczepność smar ten pozostaje dłużej na smarowanej powierzchni.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N2 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 2 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI 2) i stosowany jest najczęściej do smarowania ręcznego lub z wykorzystaniem smarownicy.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów Unirex N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 2 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K2N - 20L oraz ISO L-XBDGB 2.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilgear 600 XP 460 208L
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Vactra 3 20L
- ISO VG: 150
- temperatura zapłonu: 248°C
- temperatura płynięcia: -6°C
Dostępność: dostępny na zamówienie