![](/public/images/1px.gif)
Fuchs Renolit LX EP 2 180kg
![Fuchs Renolit LX EP 2 180kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_4db33be6db9f5361efe7296dcc977b80.jpg)
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB
![Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b4f36de9659623599ef1ecd22fc77b3d.jpg)
Smar przekładniowy LOCOLUB TMGG 516 48 szt./1op.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
FAZI Smar grafitowany 180kg
![FAZI Smar grafitowany 180kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_6bbd3d5e0caf072055e2b84d18c6ec56.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Mobil Mobilith SHC 007 16kg
![Mobil Mobilith SHC 007 16kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2139b57c83eb9536c3915013b803a826.jpg)
Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Mobilux EP 2 18 kg
![Mobilux EP 2 18 kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_6de06a0ed1a35f3eec93929559667c03.jpg)
Smar Mobilux EP 2 zalecany jest do większości zastosowań przemysłowych, włączając zastosowania ciężkie, gdzie występują wysokie ciśnienia jednostkowe i obciążenia udarowe. Smar ten zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą i korozją oraz jest odporny na wymywanie wodą. Mobilux EP 2 jest smarem uniwersalnym. Zalecane temperatury pracy: od -20 do 130. Mobilux EP 2 zalecany jest do uniwersalnych zastosowań w łożyskach tocznych i ślizgowych, tulejek i kołków w normalnych warunkach pracy.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Texaco Multifak EP-2 18kg
![Texaco Multifak EP-2 18kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_bc55d96672c8fe86cbfeebc2626bdfe0.jpg)
- Multifak EP 0 GP 0 K-30/KP 0K-30 ISO-L-XCCEB 0
- Multifak EP 1 KP 1 K-30 ISO-L-XCCEB 1
- Multifak EP 2 KP 2 K-30 ISO-L-XCCEB 2
- MB 267
- MAN 283 Li-P 2
- Volvo 1277.18
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Fuchs Renolit AS 5kg
![Fuchs Renolit AS 5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f17d077b55e6e67b330ad0104c99135d.jpg)
Fuchs Renolit AS to doskonały środek smarny i doszczelniający, redukujący tarcie, eliminujący zjawisko stick-slip, tłumiący drgania, doszczelniający połączenia w instalacjach hydraulicznych i pneumatycznych oraz chroniący przed korozją. Nadaje się do wszystkich rodzajów łożysk tocznych i ślizgowych, szczególnie gdy są narażone na kontakt z paliwami, rozpuszczalnikami w formie cieczy lub oparów, łożyska pomp, wentylatorów, podajników w zakładach chemicznych, w urządzeniach drukarskich, myjkach i urządzeniach lakierniczych.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 3 dni
FAZI Smar EP-2 42kg
![FAZI Smar EP-2 42kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e604ba909289ae2da8ccc699327b47f2.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg
![Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2a129f16ac71d9fa34c23a1693acda36.jpg)
Dostępność:
dostępny na zamówienie