Kategorie
Producent
Automatyczne skrzynie oraz systemy wspomagania kierowania, wymagają skomplikowanych płynów typu ATF. Niezależnie czy mamy do czynienia z autem osobowym, ciężarowym , płyny ATF są niezbędne do zapewnienia ochrony i smarowania elementów automatycznej skrzyni, w szerokim zakresie temperatur.
Na rynku spotkać możemy skrzynie automatyczne 4 i 5 biegowe starszej generacji, gdzie olej klasy Dexron II i Dexron III były optymalnym wyborem.
Normy: G052 162, G055 005, Mercedes A 0019892203, ATF LT 71141, ATF LA 2634, BMW 8322 9407765, BMW 8322 9407807, Ford WSS-M2C938-A
W tej chwili producenci automatycznych skrzyń biegów, stosują już konstrukcję 6, 7,8 a nawet 9 biegowe. Najnowsze płyny ATF muszę spełniać jeszcze bardziej rygorystyczne wymogi producentów, takie jak: Norma: ZF GA8HP45Z/70Z/90Z 8/1, BMW 83222305397 (do 02.2013 83222152426), VW/AUDI G 060162 A1/A2/A6, VW G055162
YACCO ATF DCT 1L
- VW TL 052 182/ VW TL 052 529 (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen)
- Volvo 116838/116839
- PSA 9734.S2 (Citroen, Peugeot)
- MB 236.21 (Mercedes)
- Ford M2C936A (Ford, Nissan)
- TF DCT-F3 (Ferrari)
- Dia-queen SSTF-I (Mitsubishi)
- (Getrag) 83 22.. 2 148 578/ 2 148 579/ 2 147 477/ 0 440 214
DCTF-1 & MTF LT5 (Bmw)
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny