Automatyczne skrzynie oraz systemy wspomagania kierowania, wymagają skomplikowanych płynów typu ATF. Niezależnie czy mamy do czynienia z autem osobowym, ciężarowym , płyny ATF są niezbędne do zapewnienia ochrony i smarowania elementów automatycznej skrzyni, w szerokim zakresie temperatur.
Na rynku spotkać możemy skrzynie automatyczne 4 i 5 biegowe starszej generacji, gdzie olej klasy Dexron II i Dexron III były optymalnym wyborem.
Normy: G052 162, G055 005, Mercedes A 0019892203, ATF LT 71141, ATF LA 2634, BMW 8322 9407765, BMW 8322 9407807, Ford WSS-M2C938-A
W tej chwili producenci automatycznych skrzyń biegów, stosują już konstrukcję 6, 7,8 a nawet 9 biegowe. Najnowsze płyny ATF muszę spełniać jeszcze bardziej rygorystyczne wymogi producentów, takie jak: Norma: ZF GA8HP45Z/70Z/90Z 8/1, BMW 83222305397 (do 02.2013 83222152426), VW/AUDI G 060162 A1/A2/A6, VW G055162
Texaco ATF HD 389 1L
- Allison TES-389
- Allison C-4
- Bosch TE-ML 09
- Caterpillar T0-2
- Ford M2C138 –CJ
- Ford M2C166-H
- Ford Mercon
- GM Dexron – III H
- MB 236.5
- Toyota Type T
- ZF TE-ML 04D
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF D 1L
- DEXRON II D
- FORD M2C 166H
- ALLISON C-3
- CATERPILLAR TO-2
- ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A/14A/17C & 21L
- MAN 339 type Z-1 & V-1
- MB 236.6
- VOITH H55.6335.XX
- VOLVO 97335
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF D 2l
- DEXRON II D
- FORD M2C 166H
- ALLISON C-3
- CATERPILLAR TO-2
- ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A/14A/17C & 21L
- MAN 339 type Z-1 & V-1
- MB 236.6
- VOITH H55.6335.XX
- VOLVO 97335
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny