Automatyczne skrzynie oraz systemy wspomagania kierowania, wymagają skomplikowanych płynów typu ATF. Niezależnie czy mamy do czynienia z autem osobowym, ciężarowym , płyny ATF są niezbędne do zapewnienia ochrony i smarowania elementów automatycznej skrzyni, w szerokim zakresie temperatur.
Na rynku spotkać możemy skrzynie automatyczne 4 i 5 biegowe starszej generacji, gdzie olej klasy Dexron II i Dexron III były optymalnym wyborem.
Normy: G052 162, G055 005, Mercedes A 0019892203, ATF LT 71141, ATF LA 2634, BMW 8322 9407765, BMW 8322 9407807, Ford WSS-M2C938-A
W tej chwili producenci automatycznych skrzyń biegów, stosują już konstrukcję 6, 7,8 a nawet 9 biegowe. Najnowsze płyny ATF muszę spełniać jeszcze bardziej rygorystyczne wymogi producentów, takie jak: Norma: ZF GA8HP45Z/70Z/90Z 8/1, BMW 83222305397 (do 02.2013 83222152426), VW/AUDI G 060162 A1/A2/A6, VW G055162
Mobil ATF 200 20L
- MB-Approval 236.2
- GM Type A suffix A
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil ATF 220 20L
- MB-Approval 236.7
- MAN 339 TYPE V-1
- MAN 339 TYPE Z-1
- VOITH TURBO H55.633539 (G607)
- ZF TE-ML-04D/11A/14A
- GM Dexron II
- Allison C-4
- Renk Doromat
- Caterpillar TO-2
- Ford ESR-M2C163-A
- GM Type A Suffix A
- Volvo 97340
Dostępność: dostępny na zamówienie
Motul Multi HF 1L
- CHF 11 S
- CHF 202
- LDA, LDS
- VW 521-46 (G002 000 / G004 000 M2)
- BMW 81.22.9.407.758
- PORSCHE 000.043.203.33
- MB 345.0
- GM 1940 715/766/B 040 0070 (OPEL)
- FORD M2C204-A
- VOLVO STD. 1273.36
- MAN M3289 (3623/93)
- FENDT X902.011.622
Dostępność: dostępny na zamówienie