Automatyczne skrzynie oraz systemy wspomagania kierowania, wymagają skomplikowanych płynów typu ATF. Niezależnie czy mamy do czynienia z autem osobowym, ciężarowym , płyny ATF są niezbędne do zapewnienia ochrony i smarowania elementów automatycznej skrzyni, w szerokim zakresie temperatur.
Na rynku spotkać możemy skrzynie automatyczne 4 i 5 biegowe starszej generacji, gdzie olej klasy Dexron II i Dexron III były optymalnym wyborem.
Normy: G052 162, G055 005, Mercedes A 0019892203, ATF LT 71141, ATF LA 2634, BMW 8322 9407765, BMW 8322 9407807, Ford WSS-M2C938-A
W tej chwili producenci automatycznych skrzyń biegów, stosują już konstrukcję 6, 7,8 a nawet 9 biegowe. Najnowsze płyny ATF muszę spełniać jeszcze bardziej rygorystyczne wymogi producentów, takie jak: Norma: ZF GA8HP45Z/70Z/90Z 8/1, BMW 83222305397 (do 02.2013 83222152426), VW/AUDI G 060162 A1/A2/A6, VW G055162
Ravenol Hydraulik PSF Fluid 1L
- Honda PSF-S
- Hyundai PSF-3
- KIA PSF-III
- Mazda PSF
- Subaru PS Fluid
- TOYOTA PSF-EH
- CITROËN/PEUGEOT 9735EJ dla C-Crosser oraz PEUGEOT 4007
- MITSUBISHI DIAMOOND PSF-2M
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Ravenol ATF Matic Fluid Type D 1L
- Nissan KLE22-00004, KLE22-00002, KLE22-00020
- Nissan KE908-99931
- Nissan 999MP-AA100P
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Ravenol ATF JF405E 1L
- Suzuki 99000-22A80-025
- Suzuki ATF 3314
- Hyundai 45000-34D00, Hyundai 04500-00130, Hyundai 04500-00430 / JWS3314
- Esso JWS3314
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny