![](/public/images/1px.gif)
Automatyczne skrzynie oraz systemy wspomagania kierowania, wymagają skomplikowanych płynów typu ATF. Niezależnie czy mamy do czynienia z autem osobowym, ciężarowym , płyny ATF są niezbędne do zapewnienia ochrony i smarowania elementów automatycznej skrzyni, w szerokim zakresie temperatur.
Na rynku spotkać możemy skrzynie automatyczne 4 i 5 biegowe starszej generacji, gdzie olej klasy Dexron II i Dexron III były optymalnym wyborem.
Normy: G052 162, G055 005, Mercedes A 0019892203, ATF LT 71141, ATF LA 2634, BMW 8322 9407765, BMW 8322 9407807, Ford WSS-M2C938-A
W tej chwili producenci automatycznych skrzyń biegów, stosują już konstrukcję 6, 7,8 a nawet 9 biegowe. Najnowsze płyny ATF muszę spełniać jeszcze bardziej rygorystyczne wymogi producentów, takie jak: Norma: ZF GA8HP45Z/70Z/90Z 8/1, BMW 83222305397 (do 02.2013 83222152426), VW/AUDI G 060162 A1/A2/A6, VW G055162
![Millers Oils Millermatic ATF UN 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_35a38fdf0be121e79ceea8d9857e79c2.jpg)
![Millers Oils Millermatic ATF DM 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_14d25ee0586d04935e781a16a05e4b5a.jpg)
![Millers Oils Millermatic ATF SP III 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_dfc4131a359612c0390ec574c5af3200.jpg)
![Millers Oils Millermatic ATF D VI 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f2a6723abfd2bc4609af74b38aa0d103.jpg)
![Millers Oils Millermatic ATF MB 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_6a5dedbae462049e35a51b0de09ac9a4.jpg)