![](/public/images/1px.gif)
Kategorie
Producent
LUCART Czyściwo SPEEDY
![LUCART Czyściwo SPEEDY](/environment/cache/images/300_300_productGfx_67d491e96af05abd346579141d0ebba9.jpg)
LUCART Czyściwo SPEEDY to dwuwarstwowy super chłonny ręcznik wykonany ze 100% celulozy. Doskonały do stosowania jako ręcznik kuchenny lub jako czyściwo. Dopuszczony do kontaktu z żywnością. Rolka zawiera 800 listków.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
KAJO Smar EP z grafitem 400g
![KAJO Smar EP z grafitem 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_891104aa4ba319e727cec91d92ea203c.jpg)
KAJO Smar EP z grafitem to wysokociśnieniowy smar na bazie mydeł litowych. Do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w trudnych warunkach. Odporny na działanie wody, stabilny oksydacyjnie, odporny na naciski, chroniący przed korozją o właściwościach chroniących w przypadku awarii.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
KAJO Smar długotrwały TOP 2050 400g
![KAJO Smar długotrwały TOP 2050 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_ef8e7a82fcdf3c07fdd3631330ffff85.jpg)
Przeznaczony do smarowania długotrwałego pojazdów, maszyn przemysłowych, budowlanych i rolniczych. Zapobiega powstawaniu rdzy w procesie korozji ciernej w łożyskach i punktach ślizgowych, pracujących pod wysokim obciążeniem, w wilgoci i drganiach.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar STP 4,5kg
![FAZI Smar STP 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_647d2c82382752b66195dfb697c8d703.jpg)
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg
![FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e72821cca4c8a2c5f287c65899f79511.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar maszynowy 2 4,5kg
![FAZI Smar maszynowy 2 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_07f470a1c69348e53e32ecf01b7f6dd7.jpg)
Smary maszynowe 3 i 2 przeznaczone są smarowanie łożysk ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych z wyjątkiem łożysk tocznych. Mogą być stosowane w centralnych układach smarowania. Odporne na działanie wody.
Smar maszynowy 2 zaleca się w przypadku doprowadzenia smaru długimi przewodami o małej średnicy.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 17kg
![FAZI Smar ŁT-43 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_956b59a49160873f482c87d31326c71b.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar grafitowany 9kg
![FAZI Smar grafitowany 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_329910f3c150260af40becfb8803bd03.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 9kg
![FAZI Smar EPX-00 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_7e48e96b525efa6e541dc8de5fa83a3d.jpg)
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny