![](/public/images/1px.gif)
FAZI Smar ŁT-43 0,9kg
![FAZI Smar ŁT-43 0,9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f05b49e8f4e115effab595dc21c45287.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar STP 4,5kg
![FAZI Smar STP 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_647d2c82382752b66195dfb697c8d703.jpg)
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar grafitowany 4,5kg
![FAZI Smar grafitowany 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_821240025751f145fb1a348d7f7c2035.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar maszynowy 2 4,5kg
![FAZI Smar maszynowy 2 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_07f470a1c69348e53e32ecf01b7f6dd7.jpg)
Smary maszynowe 3 i 2 przeznaczone są smarowanie łożysk ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych z wyjątkiem łożysk tocznych. Mogą być stosowane w centralnych układach smarowania. Odporne na działanie wody.
Smar maszynowy 2 zaleca się w przypadku doprowadzenia smaru długimi przewodami o małej średnicy.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar S1 4,5kg
![FAZI Smar S1 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_a2a52371656e9a066b41188a8fd010a6.jpg)
Smar samochodowy S1 przeznaczony jest do smarowania przegubów głównego wału napędowego oraz innych elementów samochodu zgodnie z instrukcją smarowania. Smar samochodowy S1 jest odpowiednikiem smaru Jota 1 wg specyfikacji firmy Fiat 55585.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 4,5kg
![FAZI Smar EPX-00 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_96e1b940d87df9a8f21392edda6d3689.jpg)
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 4,5kg
![FAZI Smar EP-0 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2abb4a9a7c4340bcb1aa050f3839f3f9.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 4,5kg
![FAZI Smar ŁT-43 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_62b7138815cee9d36df4a4eb729cfcb6.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-00 4,5kg
![FAZI Smar EP-00 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e8ba5a3e3d87b02e85b3e3ed823e54f4.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny