Kategorie
Producent
FAZI Smar grafitowany 0,9kg
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Texaco Multifak EP-2 0,4 kg
- Multifak EP 0 GP 0 K-30/KP 0K-30 ISO-L-XCCEB 0
- Multifak EP 1 KP 1 K-30 ISO-L-XCCEB 1
- Multifak EP 2 KP 2 K-30 ISO-L-XCCEB 2
- MB 267
- MAN 283 Li-P 2
- Volvo 1277.18
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliterm 23 400g
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Unirex N3 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar ŁT-4S3 0,9kg
Smary typu ŁT 4S przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych w pojazdach samochodowych, łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących w urządzeniach przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru, jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru wielofunkcyjnego ŁT 4S 2 lub ŁT 4S 3 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4S są odporne na działanie wody.
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Mobilgrease XHP 222 0,39kg
Mobilgrease XHP 222 jest zalecany do stosowania w aplikacjach przemysłowych i morskich, do smarowania elementów podwozia i maszyn rolniczych. Ze względu na swoją dobrą przyczepność smar ten pozostaje dłużej na smarowanej powierzchni.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Texaco Starplex EP-2 0,4kg
- DIN 51 502 KP2N -30
- ISO-L-XCDHB 2
- Volvo 1277.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
KENT Środek do usuwania uszczelek
KENT Środek do usuwania uszczelek stosowany jest do usuwania starych uszczelek. Eliminuje potrzebę używania skrobaczek, co może powodować uszkodzenie powierzchni metali miękkich. Nadaje się doskonale do usuwania nagaru z tłoków i cylindrów.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Unirex N2 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 2 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI 2) i stosowany jest najczęściej do smarowania ręcznego lub z wykorzystaniem smarownicy.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów Unirex N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 2 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K2N - 20L oraz ISO L-XBDGB 2.
Dostępność: dostępny na zamówienie