![](/public/images/1px.gif)
FAZI Smar S1 4,5kg
![FAZI Smar S1 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_a2a52371656e9a066b41188a8fd010a6.jpg)
Smar samochodowy S1 przeznaczony jest do smarowania przegubów głównego wału napędowego oraz innych elementów samochodu zgodnie z instrukcją smarowania. Smar samochodowy S1 jest odpowiednikiem smaru Jota 1 wg specyfikacji firmy Fiat 55585.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 4,5kg
![FAZI Smar EP-0 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2abb4a9a7c4340bcb1aa050f3839f3f9.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar grafitowany 9kg
![FAZI Smar grafitowany 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_329910f3c150260af40becfb8803bd03.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-00 9kg
![FAZI Smar EP-00 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_132fe34628de6dcaf8241529f95899c8.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-4S3 9kg
![FAZI Smar ŁT-4S3 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_70c45fd147b93341ae3c18129a7689c6.jpg)
Smary typu ŁT 4S przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych w pojazdach samochodowych, łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących w urządzeniach przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru, jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru wielofunkcyjnego ŁT 4S 2 lub ŁT 4S 3 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4S są odporne na działanie wody.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-000 17kg
![FAZI Smar EP-000 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_a1a03c07b94b1dd3eb183db734b59f61.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny