![](/public/images/1px.gif)
FAZI Smar grafitowany 0,9kg
![FAZI Smar grafitowany 0,9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_7777d5139564548b69e976c9ab69ecf3.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliterm 23 400g
![FAZI Smar Moliterm 23 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2eabf780d4579e378d05748be6a2334e.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-4S3 0,9kg
![FAZI Smar ŁT-4S3 0,9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_8fee04c3022896671edb22c96b3bfc54.jpg)
Smary typu ŁT 4S przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych w pojazdach samochodowych, łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących w urządzeniach przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru, jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru wielofunkcyjnego ŁT 4S 2 lub ŁT 4S 3 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4S są odporne na działanie wody.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 0,9kg
![FAZI Smar ŁT-43 0,9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f05b49e8f4e115effab595dc21c45287.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
KENT Wielozadaniowa pianka czyszcząca
![KENT Wielozadaniowa pianka czyszcząca](/environment/cache/images/300_300_productGfx_77202d965ab938903163f1e79028d025.jpg)
KENT Wielozadaniowa pianka czyszcząca jest wielozadaniową pianką czyszczącą do stosowania na miękkich i twardych materiałach. Została tak zaprojektowana aby zastąpić stosowanie wielu produktów. Doskonale sprawdza się na szybach, plastikach. Usuwa nikotynę i pozostawia świeży zapach. Idealna do czyszczenia ceramiki, monitorów, soczewek, szyb samochodowych. Pozostawia świeży, cytrusowy zapach. Nie zawiera silikonu i może być bezpiecznie stosowana w warsztatach blacharskolakierniczych.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
KENT Bezbarwny Suchy Smar 400ml
![KENT Bezbarwny Suchy Smar 400ml](/environment/cache/images/300_300_productGfx_78b21e4db7917465eb59ab6d169c8a5c.jpg)
KENT Bezbarwny Suchy Smar jest bezbarwnym, nie plamiącym smarem na bazie PTFE. Jego wyjątkowość polega na tym, że gdy tylko odparuje gaz pędny, jest on całkowicie suchy. Typowo stosuje się go w prowadnicach szyb, przy skrzypiących deskach rozdzielczych, prowadnicach szyberdachów, prowadnicach siedzeń samochodowych, antenach elektrycznych, taśmach uszczelniających, tulejach kolumn kierownicy, pasach bezpieczeństwa, na pióra wycieraczek (w celu zapobiegania wstrząsom), prowadnicach na naczepach kurtynowych i na zamki drzwiowe. Jest również stosowany w prowadnicach przedsionków przyczep kempingowych i zamkach błyskawicznych, otworach na monety w maszynach wrzutowych i piłach stołowych (zapobiega przyklejaniu się drewna do prowadnic). Idealny do stosowania w warsztatach blacharskich (nie zawiera silikonu).
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar grafitowany 4,5kg
![FAZI Smar grafitowany 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_821240025751f145fb1a348d7f7c2035.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 4,5kg
![FAZI Smar EPX-00 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_96e1b940d87df9a8f21392edda6d3689.jpg)
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 4,5kg
![FAZI Smar ŁT-43 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_62b7138815cee9d36df4a4eb729cfcb6.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny