![](/public/images/1px.gif)
Orlen Oil Greasen ŁT-4S3 400g
![Orlen Oil Greasen ŁT-4S3 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_efa810f0454916d67b5faf393122be90.jpg)
- Greasen ŁT-4S3
- DIN 51 502: KP3N-30
- ISO 6743-9: CDEA-3
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar STP 4,5kg
![FAZI Smar STP 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_647d2c82382752b66195dfb697c8d703.jpg)
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg
![FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e72821cca4c8a2c5f287c65899f79511.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Bentor 2 17kg
![FAZI Smar Bentor 2 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_fc5cfcaff144fe0855270bb370857383.jpg)
Smar Bentor 2 zaleca się stosować do łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy 120°C do 200°C, a przy odpowiedniej częstej wymianie lub uzupełnianiu, do max 220°C. Zachowuje plastyczność do – 5°C. Jest odporny na wodę.
Smar Bentor 2 nie zaleca się stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 17kg
![FAZI Smar EP-0 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_c4873e9ab3350b007e9b4a9ee42852e5.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-1 17kg
![FAZI Smar EP-1 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b8ab7d944f202174409363a70b072255.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Fuchs Renolit AS 5kg
![Fuchs Renolit AS 5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f17d077b55e6e67b330ad0104c99135d.jpg)
Fuchs Renolit AS to doskonały środek smarny i doszczelniający, redukujący tarcie, eliminujący zjawisko stick-slip, tłumiący drgania, doszczelniający połączenia w instalacjach hydraulicznych i pneumatycznych oraz chroniący przed korozją. Nadaje się do wszystkich rodzajów łożysk tocznych i ślizgowych, szczególnie gdy są narażone na kontakt z paliwami, rozpuszczalnikami w formie cieczy lub oparów, łożyska pomp, wentylatorów, podajników w zakładach chemicznych, w urządzeniach drukarskich, myjkach i urządzeniach lakierniczych.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 3 dni