![](/public/images/1px.gif)
Kategorie
Producent
Fuchs Renolit LX EP 2 180kg
![Fuchs Renolit LX EP 2 180kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_4db33be6db9f5361efe7296dcc977b80.jpg)
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB
![Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b4f36de9659623599ef1ecd22fc77b3d.jpg)
Smar przekładniowy LOCOLUB TMGG 516 48 szt./1op.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
FAZI Smar grafitowany 180kg
![FAZI Smar grafitowany 180kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_6bbd3d5e0caf072055e2b84d18c6ec56.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit AS 5kg
![Fuchs Renolit AS 5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f17d077b55e6e67b330ad0104c99135d.jpg)
Fuchs Renolit AS to doskonały środek smarny i doszczelniający, redukujący tarcie, eliminujący zjawisko stick-slip, tłumiący drgania, doszczelniający połączenia w instalacjach hydraulicznych i pneumatycznych oraz chroniący przed korozją. Nadaje się do wszystkich rodzajów łożysk tocznych i ślizgowych, szczególnie gdy są narażone na kontakt z paliwami, rozpuszczalnikami w formie cieczy lub oparów, łożyska pomp, wentylatorów, podajników w zakładach chemicznych, w urządzeniach drukarskich, myjkach i urządzeniach lakierniczych.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 3 dni
FAZI Smar EP-2 42kg
![FAZI Smar EP-2 42kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e604ba909289ae2da8ccc699327b47f2.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg
![Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2a129f16ac71d9fa34c23a1693acda36.jpg)
Dostępność:
dostępny na zamówienie
FAZI Smar EP-1 17kg
![FAZI Smar EP-1 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b8ab7d944f202174409363a70b072255.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 17kg
![FAZI Smar EP-0 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_c4873e9ab3350b007e9b4a9ee42852e5.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 17kg
![FAZI Smar ŁT-43 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_956b59a49160873f482c87d31326c71b.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny