Dobierz olej Idealny dla swoich potrzeb 
 
SZUKAJ
 

FAZI Smar grafitowany 180kg

FAZI Smar grafitowany 180kg
FAZI Smar grafitowany 180kg

Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena: 1 851,43 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Mobil Mobilith SHC 007 16kg

Mobil Mobilith SHC 007 16kg
Mobil Mobilith SHC 007 16kg

Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu. 

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena: 1 527,52 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Mobilux EP 2 18 kg

Mobilux EP 2 18 kg
Mobilux EP 2 18 kg

Smar Mobilux EP 2 zalecany jest do większości zastosowań przemysłowych, włączając zastosowania ciężkie, gdzie występują wysokie ciśnienia jednostkowe i obciążenia udarowe. Smar ten zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą i korozją oraz jest odporny na wymywanie wodą. Mobilux EP 2 jest smarem uniwersalnym. Zalecane temperatury pracy: od -20 do 130. Mobilux EP 2 zalecany jest do uniwersalnych zastosowań w łożyskach tocznych i ślizgowych, tulejek i kołków w normalnych warunkach pracy.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena: 805,66 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

FAZI Smar EP-2 42kg

FAZI Smar EP-2 42kg
FAZI Smar EP-2 42kg

Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena: 555,20 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Mobilux EP 004 18kg

Mobilux EP 004 18kg
Mobilux EP 004 18kg

Mobilux EP 004 jest szczególnie zalecany do smarowania zamkniętych przekładni i łożysk w słabo uszczelnionych skrzyniach biegów, może być także stosowany w wielu innych zastosowaniach przemysłowych , w skrzyniach biegów, skrzyniach łańcuchowych, gdzie stosowanie olejów konwencjonalnych powoduje problemy z wyciekami ze skrzyń biegów itp., wynikające ze zużytych lub brakujących uszczelek Zalecany zakres temperatur to –20 do 120.

 

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena: 537,76 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Mobil Unirex N3 18kg

Mobil Unirex N3 18kg
Mobil Unirex N3 18kg

Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych. 
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe. 
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.

UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Cena: 521,16 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

FAZI Smar EP-1 17kg

FAZI Smar EP-1 17kg
FAZI Smar EP-1 17kg

Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.

Dostępność: brak towaru

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 405,84 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

FAZI Smar EP-0 17kg

FAZI Smar EP-0 17kg
FAZI Smar EP-0 17kg

Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.

Dostępność: brak towaru

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 378,03 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

FAZI Smar ŁT-43 17kg

FAZI Smar ŁT-43 17kg
FAZI Smar ŁT-43 17kg

Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.

Dostępność: 5+ sztuk

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 378,03 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl