Kategorie
Producent
FAZI Smar grafitowany 180kg
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Mobilith SHC 007 16kg
Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilux EP 2 18 kg
Smar Mobilux EP 2 zalecany jest do większości zastosowań przemysłowych, włączając zastosowania ciężkie, gdzie występują wysokie ciśnienia jednostkowe i obciążenia udarowe. Smar ten zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą i korozją oraz jest odporny na wymywanie wodą. Mobilux EP 2 jest smarem uniwersalnym. Zalecane temperatury pracy: od -20 do 130. Mobilux EP 2 zalecany jest do uniwersalnych zastosowań w łożyskach tocznych i ślizgowych, tulejek i kołków w normalnych warunkach pracy.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Texaco Multifak EP-2 18kg
- Multifak EP 0 GP 0 K-30/KP 0K-30 ISO-L-XCCEB 0
- Multifak EP 1 KP 1 K-30 ISO-L-XCCEB 1
- Multifak EP 2 KP 2 K-30 ISO-L-XCCEB 2
- MB 267
- MAN 283 Li-P 2
- Volvo 1277.18
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-2 42kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilux EP 004 18kg
Mobilux EP 004 jest szczególnie zalecany do smarowania zamkniętych przekładni i łożysk w słabo uszczelnionych skrzyniach biegów, może być także stosowany w wielu innych zastosowaniach przemysłowych , w skrzyniach biegów, skrzyniach łańcuchowych, gdzie stosowanie olejów konwencjonalnych powoduje problemy z wyciekami ze skrzyń biegów itp., wynikające ze zużytych lub brakujących uszczelek Zalecany zakres temperatur to –20 do 120.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N3 18kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar EP-1 17kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-000 17kg
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny