FAZI Smar Bentor 2 17kg
Smar Bentor 2 zaleca się stosować do łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy 120°C do 200°C, a przy odpowiedniej częstej wymianie lub uzupełnianiu, do max 220°C. Zachowuje plastyczność do – 5°C. Jest odporny na wodę.
Smar Bentor 2 nie zaleca się stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 17kg
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-1 17kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-2 42kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar grafitowany 180kg
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar STP 4,5kg
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB
Smar przekładniowy LOCOLUB TMGG 516 48 szt./1op.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit AS 5kg
Fuchs Renolit AS to doskonały środek smarny i doszczelniający, redukujący tarcie, eliminujący zjawisko stick-slip, tłumiący drgania, doszczelniający połączenia w instalacjach hydraulicznych i pneumatycznych oraz chroniący przed korozją. Nadaje się do wszystkich rodzajów łożysk tocznych i ślizgowych, szczególnie gdy są narażone na kontakt z paliwami, rozpuszczalnikami w formie cieczy lub oparów, łożyska pomp, wentylatorów, podajników w zakładach chemicznych, w urządzeniach drukarskich, myjkach i urządzeniach lakierniczych.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 3 dni