Texaco Multifak EP-2 18kg
- Multifak EP 0 GP 0 K-30/KP 0K-30 ISO-L-XCCEB 0
- Multifak EP 1 KP 1 K-30 ISO-L-XCCEB 1
- Multifak EP 2 KP 2 K-30 ISO-L-XCCEB 2
- MB 267
- MAN 283 Li-P 2
- Volvo 1277.18
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar S1 4,5kg
Smar samochodowy S1 przeznaczony jest do smarowania przegubów głównego wału napędowego oraz innych elementów samochodu zgodnie z instrukcją smarowania. Smar samochodowy S1 jest odpowiednikiem smaru Jota 1 wg specyfikacji firmy Fiat 55585.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar maszynowy 2 4,5kg
Smary maszynowe 3 i 2 przeznaczone są smarowanie łożysk ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych z wyjątkiem łożysk tocznych. Mogą być stosowane w centralnych układach smarowania. Odporne na działanie wody.
Smar maszynowy 2 zaleca się w przypadku doprowadzenia smaru długimi przewodami o małej średnicy.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 9kg
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 17kg
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar grafitowany 9kg
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 9kg
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-2 9kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-1 9kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny