![](/public/images/1px.gif)
FAZI Smar ŁT-43 17kg
![FAZI Smar ŁT-43 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_956b59a49160873f482c87d31326c71b.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-2 9kg
![FAZI Smar EP-2 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_4a9da76fe5b180dfbd12913c3487e14b.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-1 9kg
![FAZI Smar EP-1 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_d53579892519fc453bb3fcfbc876cbe0.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 9kg
![FAZI Smar ŁT-43 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_a08a962d20e91b3ce4f88affb91866f8.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 9kg
![FAZI Smar EPX-00 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_7e48e96b525efa6e541dc8de5fa83a3d.jpg)
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-1 4,5kg
![FAZI Smar EP-1 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_07f3ded3d676f0e3adf236975326b2ec.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-00 4,5kg
![FAZI Smar EP-00 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e8ba5a3e3d87b02e85b3e3ed823e54f4.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 4,5kg
![FAZI Smar ŁT-43 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_62b7138815cee9d36df4a4eb729cfcb6.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 4,5kg
![FAZI Smar EPX-00 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_96e1b940d87df9a8f21392edda6d3689.jpg)
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny