Kategorie
Producent
KENT Środek do renowacji i konserwacji
KENT Środek do renowacji i konserwacji plastików został stworzony w celu przywrócenia oryginalnego wyglądu elementów wykonanych z plastiku i winylu. Ponieważ nie zawiera silikonu jest szczególnie polecany w zakładach lakierniczych. Po nałożeniu wnika w mikropory plastiku, konserwuje go i odnawia. Do stosowania na elementach wewnętrznych i zewnętrznych (deska rozdzielcza, listwy boczne, spoilery, obudowy lusterek, zderzaki, itp.)
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
Texaco Copper Grease 9143 0,5 kg
- DIN 51 502 KPF 2V -20
- ISO-L-XBGBB 2
- NLGI 2
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
KENT Bezbarwny Suchy Smar 400ml
KENT Bezbarwny Suchy Smar jest bezbarwnym, nie plamiącym smarem na bazie PTFE. Jego wyjątkowość polega na tym, że gdy tylko odparuje gaz pędny, jest on całkowicie suchy. Typowo stosuje się go w prowadnicach szyb, przy skrzypiących deskach rozdzielczych, prowadnicach szyberdachów, prowadnicach siedzeń samochodowych, antenach elektrycznych, taśmach uszczelniających, tulejach kolumn kierownicy, pasach bezpieczeństwa, na pióra wycieraczek (w celu zapobiegania wstrząsom), prowadnicach na naczepach kurtynowych i na zamki drzwiowe. Jest również stosowany w prowadnicach przedsionków przyczep kempingowych i zamkach błyskawicznych, otworach na monety w maszynach wrzutowych i piłach stołowych (zapobiega przyklejaniu się drewna do prowadnic). Idealny do stosowania w warsztatach blacharskich (nie zawiera silikonu).
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar grafitowany 4,5kg
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar maszynowy 2 4,5kg
Smary maszynowe 3 i 2 przeznaczone są smarowanie łożysk ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych z wyjątkiem łożysk tocznych. Mogą być stosowane w centralnych układach smarowania. Odporne na działanie wody.
Smar maszynowy 2 zaleca się w przypadku doprowadzenia smaru długimi przewodami o małej średnicy.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar S1 4,5kg
Smar samochodowy S1 przeznaczony jest do smarowania przegubów głównego wału napędowego oraz innych elementów samochodu zgodnie z instrukcją smarowania. Smar samochodowy S1 jest odpowiednikiem smaru Jota 1 wg specyfikacji firmy Fiat 55585.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 4,5kg
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-00 4,5kg
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 4,5kg
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny