![](/public/images/1px.gif)
FAZI Smar EP-1 4,5kg
![FAZI Smar EP-1 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_07f3ded3d676f0e3adf236975326b2ec.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg
![FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e72821cca4c8a2c5f287c65899f79511.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliten EP-23 4,5kg
![FAZI Smar Moliten EP-23 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_734714f7bb4f87822b42afb0426e8b68.jpg)
Smary Moliten EP-23 i EP-25 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych pracujących przy wysokich szczególnie udarowych obciążeniach w tym do smarowania przegubów homokinetycznych i kulowych, cięgieł, sworzni, a także połączeń gwintowych w pojazdach mechanicznych, maszyn rolniczych, budowlanych i innych. Zalecany jest szczególnie tam gdzie występuje częsta zmiana kierunku ruchu.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar grafitowany 9kg
![FAZI Smar grafitowany 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_329910f3c150260af40becfb8803bd03.jpg)
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EPX-00 9kg
![FAZI Smar EPX-00 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_7e48e96b525efa6e541dc8de5fa83a3d.jpg)
Smary EPX przeznaczone są do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych. W zależności od klasy konsystencji rozróżnia się 3 rodzaje smaru EPX tj. EPX–0, EPX–00 i EPX–000. Smary te stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni, stopnia uszczelnieni i temperatury pracy:
EPX 00 - dla dobrego uszczelnieniu przekładni i w niższych temperaturach podanego zakresu temperatury pracy przekładni.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-00 9kg
![FAZI Smar EP-00 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_132fe34628de6dcaf8241529f95899c8.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 9kg
![FAZI Smar ŁT-43 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_a08a962d20e91b3ce4f88affb91866f8.jpg)
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-1 9kg
![FAZI Smar EP-1 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_d53579892519fc453bb3fcfbc876cbe0.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność:
3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-4S3 9kg
![FAZI Smar ŁT-4S3 9kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_70c45fd147b93341ae3c18129a7689c6.jpg)
Smary typu ŁT 4S przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych w pojazdach samochodowych, łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących w urządzeniach przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru, jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru wielofunkcyjnego ŁT 4S 2 lub ŁT 4S 3 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4S są odporne na działanie wody.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny