![](/public/images/1px.gif)
Kategorie
Producent
Caramba Olej grafitowy 500ml
![Caramba Olej grafitowy 500ml](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e04e794ad3d64c49850bf85f5abaac9c.jpg)
Caramba Olej grafitowy to uniwersalny środek, który działa jak odrdzewiacz, smar, środek antykorozyjny i środek do czyszczenia. Rozluźnia i smaruje zapieczone, skorodowane połączenia. Tworzy odporną na nacisk warstwę smaru i jest odporny na temperaturę w zakresie od -30°C do 450°C. Zdolność smarowania zwiększa się wraz ze wzrostem temperatury ze względu na zawartość cząsteczek grafitu. Charakteryzuje się idealnymi właściwościami smarującymi w wilgotnej atmosferze. Wypiera wilgoć, przewodzi prąd elektryczny, nie zawiera silikonu i nie utwardza się.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Caramba Spray PTFE 500ml
![Caramba Spray PTFE 500ml](/environment/cache/images/300_300_productGfx_eb1aeb1527c41aad6fb030ac6bb6bd85.jpg)
Caramba Spray PTFE jest czystym olejem teflonowym i służy do smarowania części narażonych na wysokie ciśnienie i ekstremalne temperatury od -30 °C do +250 °C. Wielofunkcyjny spray PTFE jest trwale działającym środkiem smarującym do zawiasów drzwiowych, szyn siedzeń, rolek tocznych i trzpieni.
Wielofunkcyjne spray PTFE tworzy jasną, tłustą warstwę smarującą i zabezpiecza przed korozją. Posiada właściwości wypierania wody. Dzięki dużej rezystancji na wodę zapobiega niepożądanemu zamarzaniu gumy. Dzięki cząsteczkom teflonu posiada bardzo dobre właściwości smarowania na sucho i pracy w warunkach awaryjnych oraz bardzo dobre właściwości smarujące przy wysokim ciśnieniu. Jest on również przystosowany do smarowania we wszystkich rodzajach atmosfery. Jest nieprzewodzący elektrycznie, nie zawiera silikonu i jest odporny na wiele chemikaliów.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Bentor 2 17kg
![FAZI Smar Bentor 2 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_fc5cfcaff144fe0855270bb370857383.jpg)
Smar Bentor 2 zaleca się stosować do łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy 120°C do 200°C, a przy odpowiedniej częstej wymianie lub uzupełnianiu, do max 220°C. Zachowuje plastyczność do – 5°C. Jest odporny na wodę.
Smar Bentor 2 nie zaleca się stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 17kg
![FAZI Smar EP-0 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_c4873e9ab3350b007e9b4a9ee42852e5.jpg)
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-1 17kg
![FAZI Smar EP-1 17kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b8ab7d944f202174409363a70b072255.jpg)
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg
![FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e72821cca4c8a2c5f287c65899f79511.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar STP 4,5kg
![FAZI Smar STP 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_647d2c82382752b66195dfb697c8d703.jpg)
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
KAJO Smar długotrwały TOP 2050 400g
![KAJO Smar długotrwały TOP 2050 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_ef8e7a82fcdf3c07fdd3631330ffff85.jpg)
Przeznaczony do smarowania długotrwałego pojazdów, maszyn przemysłowych, budowlanych i rolniczych. Zapobiega powstawaniu rdzy w procesie korozji ciernej w łożyskach i punktach ślizgowych, pracujących pod wysokim obciążeniem, w wilgoci i drganiach.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
KAJO Smar EP z grafitem 400g
![KAJO Smar EP z grafitem 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_891104aa4ba319e727cec91d92ea203c.jpg)
KAJO Smar EP z grafitem to wysokociśnieniowy smar na bazie mydeł litowych. Do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w trudnych warunkach. Odporny na działanie wody, stabilny oksydacyjnie, odporny na naciski, chroniący przed korozją o właściwościach chroniących w przypadku awarii.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny