Kategorie
Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB
Smar przekładniowy LOCOLUB TMGG 516 48 szt./1op.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit AS 5kg
Fuchs Renolit AS to doskonały środek smarny i doszczelniający, redukujący tarcie, eliminujący zjawisko stick-slip, tłumiący drgania, doszczelniający połączenia w instalacjach hydraulicznych i pneumatycznych oraz chroniący przed korozją. Nadaje się do wszystkich rodzajów łożysk tocznych i ślizgowych, szczególnie gdy są narażone na kontakt z paliwami, rozpuszczalnikami w formie cieczy lub oparów, łożyska pomp, wentylatorów, podajników w zakładach chemicznych, w urządzeniach drukarskich, myjkach i urządzeniach lakierniczych.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 3 dni
Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg
Dostępność: dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit LX EP 2 180kg
Dostępność: dostępny na zamówienie
KENT Bezbarwny Suchy Smar 400ml
KENT Bezbarwny Suchy Smar jest bezbarwnym, nie plamiącym smarem na bazie PTFE. Jego wyjątkowość polega na tym, że gdy tylko odparuje gaz pędny, jest on całkowicie suchy. Typowo stosuje się go w prowadnicach szyb, przy skrzypiących deskach rozdzielczych, prowadnicach szyberdachów, prowadnicach siedzeń samochodowych, antenach elektrycznych, taśmach uszczelniających, tulejach kolumn kierownicy, pasach bezpieczeństwa, na pióra wycieraczek (w celu zapobiegania wstrząsom), prowadnicach na naczepach kurtynowych i na zamki drzwiowe. Jest również stosowany w prowadnicach przedsionków przyczep kempingowych i zamkach błyskawicznych, otworach na monety w maszynach wrzutowych i piłach stołowych (zapobiega przyklejaniu się drewna do prowadnic). Idealny do stosowania w warsztatach blacharskich (nie zawiera silikonu).
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Mobilith SHC 007 16kg
Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Mobilith SHC 460 0,38 kg
Mobil Mobilith SHC 460 jest smarem klasy NLGI 1,5 na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 460, rekomendowanym do działania w warunkach wysokich obciążeń. Smar ten jest zalecany do użytku w ciężkich zastosowaniach przemysłowych i morskich. Smar ten umożliwia znakomitą ochronę łożysk w warunkach wysokiego obciążenia przy niskich lub średnich prędkościach i tam, gdzie woda jest czynnikiem krytycznym. Mobilith SHC 460 wykazał się optymalnym działaniem w hutach, maszynach papierniczych i na statkach. Zalecany zakres temperatur pracy od -30º C do 150ºC.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N2 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 2 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI 2) i stosowany jest najczęściej do smarowania ręcznego lub z wykorzystaniem smarownicy.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów Unirex N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 2 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K2N - 20L oraz ISO L-XBDGB 2.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N3 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie