Kategorie
Producent
Mobil Unirex N3 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilgrease XHP 222 0,39kg
Mobilgrease XHP 222 jest zalecany do stosowania w aplikacjach przemysłowych i morskich, do smarowania elementów podwozia i maszyn rolniczych. Ze względu na swoją dobrą przyczepność smar ten pozostaje dłużej na smarowanej powierzchni.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N2 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 2 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI 2) i stosowany jest najczęściej do smarowania ręcznego lub z wykorzystaniem smarownicy.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów Unirex N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 2 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K2N - 20L oraz ISO L-XBDGB 2.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Mobilith SHC 460 0,38 kg
Mobil Mobilith SHC 460 jest smarem klasy NLGI 1,5 na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 460, rekomendowanym do działania w warunkach wysokich obciążeń. Smar ten jest zalecany do użytku w ciężkich zastosowaniach przemysłowych i morskich. Smar ten umożliwia znakomitą ochronę łożysk w warunkach wysokiego obciążenia przy niskich lub średnich prędkościach i tam, gdzie woda jest czynnikiem krytycznym. Mobilith SHC 460 wykazał się optymalnym działaniem w hutach, maszynach papierniczych i na statkach. Zalecany zakres temperatur pracy od -30º C do 150ºC.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Caramba Preparat do demontażu wtrysków
Caramba Preparat do demontażu wtrysków o poczwórnym działaniu rozpuszcza szybko nagar i rdzę w połączeniach wtryskiwaczy w silnikach wysokoprężnych. Efektywnie usuwa zanieczyszczenia, pozostałości oleju, żywicy itp. Pomaga również w demontażu świec żarowych.
Specjalny skład substancji czynnej wytwarza szok temperaturowy do ponad -30 °C. Na skutek ekstremalnego ochłodzenia powstają mikroskopijne pęknięcia na pierścieniu uszczelniającym wtryskiwacza, dzięki czemu substancja czynna wnika szybciej i głębiej w strukturę rdzy. Specjalne dodatki służą do tego, aby preparat przedostał się pod kryształy rdzy i wilgoć, niwelując połączenie pomiędzy warstwami rdzy. Aktywne poślizgowe cząsteczki PTFE zapewniają dobre właściwości poślizgowe, ułatwiając demontaż wtryskiwaczy. Środek nie zawiera kwasów ani silikonu.
Dostępność: 1-2 sztuki
Caramba Synthese-Ol 500ml
Caramba Synthese-Ol to wielozadaniowy smar i środek pielęgnacyjny do metalu, tworzyw sztucznych i gumy. Produkt syntezy olejowej o najlepszych właściwościach smarnych i pielęgnacyjnych silikonu oraz preparatu wielofunkcyjnego. Doskonałe właściwości smarne - nadaje się do smarowania nawet przy wyższych obciążeniach mechanicznych, kompatybilność z częściami z gumy, tworzyw sztucznych i metalu. Doskonałe właściwości nawilżania - spełnia wymagania normy VW PV 3.10.7 i Daimler-test instrukcji PBODC380.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
KAJO Smar do młotów i kafarów 500g
KAJO Smar do młotów i kafarów - jest to smar na bazie oleju mineralnego z zastosowaniem jako zagęszczacza mydeł litowych z dodatkiem miedzi, grafitu i dwusiarczku molibdenu. Przeznaczony do grotów i tulei prowadzących młotów hydraulicznych i pneumatycznych.
- Temperatura stosowania: -20°C do +1100°C
- Test VKA (aparat czterokulowy): 4600N
- Kolor miedziowo-szary
Dostępność: 1-2 sztuki
FAZI Smar S1 4,5kg
Smar samochodowy S1 przeznaczony jest do smarowania przegubów głównego wału napędowego oraz innych elementów samochodu zgodnie z instrukcją smarowania. Smar samochodowy S1 jest odpowiednikiem smaru Jota 1 wg specyfikacji firmy Fiat 55585.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 4,5kg
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny