Fuchs Renolit LX EP 2 180kg
Dostępność: dostępny na zamówienie
Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB
Smar przekładniowy LOCOLUB TMGG 516 48 szt./1op.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar grafitowany 180kg
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Texaco Multifak EP-2 18kg
- Multifak EP 0 GP 0 K-30/KP 0K-30 ISO-L-XCCEB 0
- Multifak EP 1 KP 1 K-30 ISO-L-XCCEB 1
- Multifak EP 2 KP 2 K-30 ISO-L-XCCEB 2
- MB 267
- MAN 283 Li-P 2
- Volvo 1277.18
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Fuchs Renolit AS 5kg
Fuchs Renolit AS to doskonały środek smarny i doszczelniający, redukujący tarcie, eliminujący zjawisko stick-slip, tłumiący drgania, doszczelniający połączenia w instalacjach hydraulicznych i pneumatycznych oraz chroniący przed korozją. Nadaje się do wszystkich rodzajów łożysk tocznych i ślizgowych, szczególnie gdy są narażone na kontakt z paliwami, rozpuszczalnikami w formie cieczy lub oparów, łożyska pomp, wentylatorów, podajników w zakładach chemicznych, w urządzeniach drukarskich, myjkach i urządzeniach lakierniczych.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 3 dni
FAZI Smar EP-2 42kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar EP-1 17kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 17kg
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny