FAZI Smar grafitowany 180kg
Smar grafitowany przeznaczony jest do smarowanie podwozi pojazdów samochodowych, piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych oraz innych węzłów tarcia o silnie obciążonych powierzchni trących pracujących. Odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych, precyzyjnych mechanizmów, oraz pomp wodnych. Może być stosowany jako smar montażowy.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar EP-2 42kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar EP-1 17kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 1 przeznaczony jest do centralnych układów smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na duże odległości.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-000 17kg
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-43 17kg
Smary typy ŁT 4 przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych i innych elementów trących urządzeń przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru w gatunku ŁT 43, ŁT 42 lub ŁT 41 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4 są odporne na działanie wody.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-0 17kg
Smary EP produkowane są w trzech gatunkach – EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary te przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania. Smary EP 0, EP 00 i EP 000 przeznaczone są do indywidualnych i centralnych układów smarowania, pracujących przede wszystkim w temperaturach otoczenia od –20°C do +10°C i przy przetłaczaniu smaru na bardzo duże odległości.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Bentor 2 17kg
Smar Bentor 2 zaleca się stosować do łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy 120°C do 200°C, a przy odpowiedniej częstej wymianie lub uzupełnianiu, do max 220°C. Zachowuje plastyczność do – 5°C. Jest odporny na wodę.
Smar Bentor 2 nie zaleca się stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar EP-2 9kg
Smary EP Przeznaczone są do łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smary typu EP przeznaczone są do smarowania łożysk z centralnymi i indywidualnymi układami smarowania.
Smar EP 2 przeznaczony jest do indywidualnego i centralnych układów smarowania, pracujących w wysokich temperaturach, przy przetłaczaniu smaru na krótkich odcinkach.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar ŁT-4S3 9kg
Smary typu ŁT 4S przeznaczone są do smarowania łożysk tocznych w pojazdach samochodowych, łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących w urządzeniach przemysłowych pracujących w warunkach, które wymagają wysokiej stabilności mechanicznej smaru, jego odporności na starzenie i dobrych własności antykorozyjnych. Zastosowanie smaru wielofunkcyjnego ŁT 4S 2 lub ŁT 4S 3 uzależnione jest od sposobu doprowadzenia smaru do łożyska (smarowanie centralne lub ręczne), prędkości obrotowej i temperatury roboczej łożyska. Smary ŁT 4S są odporne na działanie wody.
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny