![](/public/images/1px.gif)
FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg
![FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e72821cca4c8a2c5f287c65899f79511.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar STP 4,5kg
![FAZI Smar STP 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_647d2c82382752b66195dfb697c8d703.jpg)
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB
![Fuchs LOCOLUB TMGG 516-48/1 LB](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b4f36de9659623599ef1ecd22fc77b3d.jpg)
Smar przekładniowy LOCOLUB TMGG 516 48 szt./1op.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit AS 5kg
![Fuchs Renolit AS 5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f17d077b55e6e67b330ad0104c99135d.jpg)
Fuchs Renolit AS to doskonały środek smarny i doszczelniający, redukujący tarcie, eliminujący zjawisko stick-slip, tłumiący drgania, doszczelniający połączenia w instalacjach hydraulicznych i pneumatycznych oraz chroniący przed korozją. Nadaje się do wszystkich rodzajów łożysk tocznych i ślizgowych, szczególnie gdy są narażone na kontakt z paliwami, rozpuszczalnikami w formie cieczy lub oparów, łożyska pomp, wentylatorów, podajników w zakładach chemicznych, w urządzeniach drukarskich, myjkach i urządzeniach lakierniczych.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 3 dni
Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg
![Fuchs Renolit LX EP 2 15 kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2a129f16ac71d9fa34c23a1693acda36.jpg)
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Fuchs Renolit LX EP 2 180kg
![Fuchs Renolit LX EP 2 180kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_4db33be6db9f5361efe7296dcc977b80.jpg)
Dostępność:
dostępny na zamówienie
KAJO Smar długotrwały TOP 2050 400g
![KAJO Smar długotrwały TOP 2050 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_ef8e7a82fcdf3c07fdd3631330ffff85.jpg)
Przeznaczony do smarowania długotrwałego pojazdów, maszyn przemysłowych, budowlanych i rolniczych. Zapobiega powstawaniu rdzy w procesie korozji ciernej w łożyskach i punktach ślizgowych, pracujących pod wysokim obciążeniem, w wilgoci i drganiach.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
KAJO Smar EP z grafitem 400g
![KAJO Smar EP z grafitem 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_891104aa4ba319e727cec91d92ea203c.jpg)
KAJO Smar EP z grafitem to wysokociśnieniowy smar na bazie mydeł litowych. Do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w trudnych warunkach. Odporny na działanie wody, stabilny oksydacyjnie, odporny na naciski, chroniący przed korozją o właściwościach chroniących w przypadku awarii.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Mobilith SHC 007 16kg
![Mobil Mobilith SHC 007 16kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2139b57c83eb9536c3915013b803a826.jpg)
Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.
Dostępność:
dostępny na zamówienie