KAJO Smar EP z grafitem 400g
KAJO Smar EP z grafitem to wysokociśnieniowy smar na bazie mydeł litowych. Do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w trudnych warunkach. Odporny na działanie wody, stabilny oksydacyjnie, odporny na naciski, chroniący przed korozją o właściwościach chroniących w przypadku awarii.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Mobilith SHC 460 0,38 kg
Mobil Mobilith SHC 460 jest smarem klasy NLGI 1,5 na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 460, rekomendowanym do działania w warunkach wysokich obciążeń. Smar ten jest zalecany do użytku w ciężkich zastosowaniach przemysłowych i morskich. Smar ten umożliwia znakomitą ochronę łożysk w warunkach wysokiego obciążenia przy niskich lub średnich prędkościach i tam, gdzie woda jest czynnikiem krytycznym. Mobilith SHC 460 wykazał się optymalnym działaniem w hutach, maszynach papierniczych i na statkach. Zalecany zakres temperatur pracy od -30º C do 150ºC.
Dostępność: dostępny na zamówienie
FAZI Smar STP 4,5kg
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Unirex N2 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 2 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI 2) i stosowany jest najczęściej do smarowania ręcznego lub z wykorzystaniem smarownicy.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów Unirex N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 2 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K2N - 20L oraz ISO L-XBDGB 2.
Dostępność: dostępny na zamówienie
KAJO Smar długotrwały TOP 2050 400g
Przeznaczony do smarowania długotrwałego pojazdów, maszyn przemysłowych, budowlanych i rolniczych. Zapobiega powstawaniu rdzy w procesie korozji ciernej w łożyskach i punktach ślizgowych, pracujących pod wysokim obciążeniem, w wilgoci i drganiach.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Texaco Starplex EP-2 0,4kg
- DIN 51 502 KP2N -30
- ISO-L-XCDHB 2
- Volvo 1277.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobilgrease XHP 222 0,39kg
Mobilgrease XHP 222 jest zalecany do stosowania w aplikacjach przemysłowych i morskich, do smarowania elementów podwozia i maszyn rolniczych. Ze względu na swoją dobrą przyczepność smar ten pozostaje dłużej na smarowanej powierzchni.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Orlen Oil Greasen ŁT-4S3 400g
- Greasen ŁT-4S3
- DIN 51 502: KP3N-30
- ISO 6743-9: CDEA-3
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Unirex N3 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie