![](/public/images/1px.gif)
FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg
![FAZI Smar Moliterm 23 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e72821cca4c8a2c5f287c65899f79511.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar Moliterm 23 400g
![FAZI Smar Moliterm 23 400g](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2eabf780d4579e378d05748be6a2334e.jpg)
Smar Moliterm 23 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych elementów trących maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wysokie obciążenia, a szczególnie udarowo obciążonych. Smar jest odporny na działanie wody. Nie zaleca się go stosować do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz do łożysk o małym luzie poprzecznym.
Dostępność:
5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar S1 4,5kg
![FAZI Smar S1 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_a2a52371656e9a066b41188a8fd010a6.jpg)
Smar samochodowy S1 przeznaczony jest do smarowania przegubów głównego wału napędowego oraz innych elementów samochodu zgodnie z instrukcją smarowania. Smar samochodowy S1 jest odpowiednikiem smaru Jota 1 wg specyfikacji firmy Fiat 55585.
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
FAZI Smar STP 4,5kg
![FAZI Smar STP 4,5kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_647d2c82382752b66195dfb697c8d703.jpg)
Smar STP przeznaczony jest do podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów i itp. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pomp wodnych. Jest odporny na działanie zimnej wody.
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Mobilith SHC 007 16kg
![Mobil Mobilith SHC 007 16kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_2139b57c83eb9536c3915013b803a826.jpg)
Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Mobil Mobilith SHC 460 0,38 kg
![Mobil Mobilith SHC 460 0,38 kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_21f6960ec201ec689719eeee68090e5a.jpg)
Mobil Mobilith SHC 460 jest smarem klasy NLGI 1,5 na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 460, rekomendowanym do działania w warunkach wysokich obciążeń. Smar ten jest zalecany do użytku w ciężkich zastosowaniach przemysłowych i morskich. Smar ten umożliwia znakomitą ochronę łożysk w warunkach wysokiego obciążenia przy niskich lub średnich prędkościach i tam, gdzie woda jest czynnikiem krytycznym. Mobilith SHC 460 wykazał się optymalnym działaniem w hutach, maszynach papierniczych i na statkach. Zalecany zakres temperatur pracy od -30º C do 150ºC.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N2 0,39kg
![Mobil Unirex N2 0,39kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_de4913a9166bdf77f5bfd4832e66e12a.jpg)
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 2 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI 2) i stosowany jest najczęściej do smarowania ręcznego lub z wykorzystaniem smarownicy.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów Unirex N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 2 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K2N - 20L oraz ISO L-XBDGB 2.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N3 0,39kg
![Mobil Unirex N3 0,39kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_7a67ce148cfdc74a1c04fdc84df0e804.jpg)
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność:
dostępny na zamówienie
Mobil Unirex N3 18kg
![Mobil Unirex N3 18kg](/environment/cache/images/300_300_productGfx_6e1a3f6380f723bce06aa915cc84de66.jpg)
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność:
dostępny na zamówienie