![](/public/images/1px.gif)
Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
ENEOS Premium ATF DIII 1L
![ENEOS Premium ATF DIII 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b9fed44bf8c9853dad016b88309b3a45.jpg)
- GM: DEXRON III (F i G)
- Allison: C-4
- Ford: MERCON
- Daimler Chrysler 236.1 /5 /9
- Voith G 607/ H55.6335.34
- ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C
- MAN 339F / MAN 339 V1 i 339 Z1
- DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF typu A
- MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H
- Caterpillar TO-2
- Renk Doromat
- Volvo 97335 -12
Dostępność:
wycofany z oferty
ENEOS Premium ATF Type SP 1L
![ENEOS Premium ATF Type SP 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_7a7307b7bd2c3c726ca41ccfbe5a37c9.jpg)
- Hyundai & Kia SP-III
- Hyundai & Kia SP-IIM
- Hyundai & Kia SP-II
- Mitsubishi SP-III (Both Automatic & CVTs)
Dostępność:
wycofany z oferty
ENEOS Premium Multi Gear 75W90 1L
![ENEOS Premium Multi Gear 75W90 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_b53a068a33f12939bdf998686616bc27.jpg)
- API GL-5
- MIL-L-2105-D
- Mack GO-G
- ZF TE-ML 05A,12A
- MAN 342 N / MAN 342 typu M-1
Dostępność:
wycofany z oferty
ENEOS Super Multi Gear 80W90 1L
![ENEOS Super Multi Gear 80W90 1L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_0ff60ad976ccd42d6ba10195e9ef0d5d.jpg)
- API GL-5
- MIL-L-2105-D
- Mack GO-G
- ZF TE-ML 05A,12A
- MAN 342 N / MAN 342 typu M-1
Dostępność:
wycofany z oferty
YACCO ATF CVT 5L
![YACCO ATF CVT 5L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_56197e3b5a5559d6e82cea8aec3b7f60.jpg)
- Audi-VW TL 52180, G 052 180 & G 052 516
- Mercedes-Benz MB 236.20
- BMW 8322 0 429 159 / Mini cooper EZL799
- Chrysler, Dodge, Jeep NS2 & CVTF +4
- Mazda CVTF 3320
- Mitsubishi CVTF-Diaqueen J1/ Diaqueen J-4
- Ford WWS-M2C928-A, CVT23, CVT30, Mercon C
- GM/Saturn DEX-CVT; Lifan CVT
- Honda HMMF & HCF-2
- Nissan NS-2 & NS-3
- Hyundai CVTF
- Toyota TC & CVT FE
- Suzuki CVT Green 1 & CVTF Green 2
- Daihatsu Amix CVTF DC & Amix CVTF DFE
- Renault CVT/Elf matic CVT
- Rover-MG fluid EM-CVT
- Subaru i-CVT, ECVT & NS-2
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX 1000 75W90 2L
![YACCO BVX 1000 75W90 2L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_0a57697fbadefbf4f3979b4a96761197.jpg)
- MAN 341 Typ Z2 & MAN 342 Typ M3 (drive axle drain up to 320.000 km/2 year);
- MB-Approval 235.8
- SCANIA STO 1:0
- SAE J2360
- VOLVO 97312
- ZF TE-ML 02B/05B/12B/16F/17B, 19C & 21B
Normy:
- API GL5 / API GL4
- API MT-1
- Arvin Meritor 076-N
- Ford M2C-200C
- Mack GO-J
- MIL-L-2105D, MIL PRF 2105E
- VW 501.50
- ZF-TE-ML 07A & ZF TE-ML-08
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX 500 X 75W80 2L
![YACCO BVX 500 X 75W80 2L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_d8b19c1dfce43ef3540ffa548edd2f7b.jpg)
- API GL-4
- BMW MTF LT-2/ MTF LT-3
- GM 1940182 / 1940764 / 1940768
- Honda MTF LT-2/MTF LT-3
- MB 235.10
- MTF 94
- PSA B71 2330
- Renault Tranself NFJ / TRJ/TRT/TRZ
- Volvo 97308 / 97309
- VW G 009 317
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX LS 1000 75W140 2L
![YACCO BVX LS 1000 75W140 2L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_e32d69d7e539996cc4161a6badf451d6.jpg)
- API GL-5/ GL-4, LS (Limited Slip)
- SCANIA STO 1:0
- ZF TE-ML 05B / 12B
Dostępność:
1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny