Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
YACCO ATF CVT 5L
- Audi-VW TL 52180, G 052 180 & G 052 516
- Mercedes-Benz MB 236.20
- BMW 8322 0 429 159 / Mini cooper EZL799
- Chrysler, Dodge, Jeep NS2 & CVTF +4
- Mazda CVTF 3320
- Mitsubishi CVTF-Diaqueen J1/ Diaqueen J-4
- Ford WWS-M2C928-A, CVT23, CVT30, Mercon C
- GM/Saturn DEX-CVT; Lifan CVT
- Honda HMMF & HCF-2
- Nissan NS-2 & NS-3
- Hyundai CVTF
- Toyota TC & CVT FE
- Suzuki CVT Green 1 & CVTF Green 2
- Daihatsu Amix CVTF DC & Amix CVTF DFE
- Renault CVT/Elf matic CVT
- Rover-MG fluid EM-CVT
- Subaru i-CVT, ECVT & NS-2
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX 600 75W90 2L
- API GL-5 / GL-4
- ZF TE-ML 07A and 17B
BVX 600 przewyższa wymienione normy.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX LS 200 80W90 2L
- ZF TE-ML 05C, 12C oraz 21C
- spełnia i znacznie przekracza API GL5, LS
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX R 500 75W80 2L
- API GL5 / GL4+
BVX R 500 przewyższa wymienione normy.
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny