Kategorie
Producent
Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
ENEOS Premium ATF DIII 1L
- GM: DEXRON III (F i G)
- Allison: C-4
- Ford: MERCON
- Daimler Chrysler 236.1 /5 /9
- Voith G 607/ H55.6335.34
- ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C
- MAN 339F / MAN 339 V1 i 339 Z1
- DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF typu A
- MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H
- Caterpillar TO-2
- Renk Doromat
- Volvo 97335 -12
Dostępność: wycofany z oferty
ENEOS Premium ATF Type SP 1L
- Hyundai & Kia SP-III
- Hyundai & Kia SP-IIM
- Hyundai & Kia SP-II
- Mitsubishi SP-III (Both Automatic & CVTs)
Dostępność: wycofany z oferty
ENEOS Premium Multi Gear 75W90 1L
- API GL-5
- MIL-L-2105-D
- Mack GO-G
- ZF TE-ML 05A,12A
- MAN 342 N / MAN 342 typu M-1
Dostępność: wycofany z oferty
ENEOS Super Multi Gear 80W90 1L
- API GL-5
- MIL-L-2105-D
- Mack GO-G
- ZF TE-ML 05A,12A
- MAN 342 N / MAN 342 typu M-1
Dostępność: wycofany z oferty
YACCO ATF CVT 1L
- Audi-VW TL 52180, G 052 180 & G 052 516
- Mercedes-Benz MB 236.20
- BMW 8322 0 429 159 / Mini cooper EZL799
- Chrysler, Dodge, Jeep NS2 & CVTF +4
- Mazda CVTF 3320
- Mitsubishi CVTF-Diaqueen J1/ Diaqueen J-4
- Ford WWS-M2C928-A, CVT23, CVT30, Mercon C
- GM/Saturn DEX-CVT; Lifan CVT
- Honda HMMF & HCF-2
- Nissan NS-2 & NS-3
- Hyundai CVTF
- Toyota TC & CVT FE
- Suzuki CVT Green 1 & CVTF Green 2
- Daihatsu Amix CVTF DC & Amix CVTF DFE
- Renault CVT/Elf matic CVT
- Rover-MG fluid EM-CVT
- Subaru i-CVT, ECVT & NS-2
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF CVT 5L
- Audi-VW TL 52180, G 052 180 & G 052 516
- Mercedes-Benz MB 236.20
- BMW 8322 0 429 159 / Mini cooper EZL799
- Chrysler, Dodge, Jeep NS2 & CVTF +4
- Mazda CVTF 3320
- Mitsubishi CVTF-Diaqueen J1/ Diaqueen J-4
- Ford WWS-M2C928-A, CVT23, CVT30, Mercon C
- GM/Saturn DEX-CVT; Lifan CVT
- Honda HMMF & HCF-2
- Nissan NS-2 & NS-3
- Hyundai CVTF
- Toyota TC & CVT FE
- Suzuki CVT Green 1 & CVTF Green 2
- Daihatsu Amix CVTF DC & Amix CVTF DFE
- Renault CVT/Elf matic CVT
- Rover-MG fluid EM-CVT
- Subaru i-CVT, ECVT & NS-2
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF D 1L
- DEXRON II D
- FORD M2C 166H
- ALLISON C-3
- CATERPILLAR TO-2
- ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A/14A/17C & 21L
- MAN 339 type Z-1 & V-1
- MB 236.6
- VOITH H55.6335.XX
- VOLVO 97335
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF D 2l
- DEXRON II D
- FORD M2C 166H
- ALLISON C-3
- CATERPILLAR TO-2
- ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A/14A/17C & 21L
- MAN 339 type Z-1 & V-1
- MB 236.6
- VOITH H55.6335.XX
- VOLVO 97335
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF DCT 1L
- VW TL 052 182/ VW TL 052 529 (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen)
- Volvo 116838/116839
- PSA 9734.S2 (Citroen, Peugeot)
- MB 236.21 (Mercedes)
- Ford M2C936A (Ford, Nissan)
- TF DCT-F3 (Ferrari)
- Dia-queen SSTF-I (Mitsubishi)
- (Getrag) 83 22.. 2 148 578/ 2 148 579/ 2 147 477/ 0 440 214
DCTF-1 & MTF LT5 (Bmw)
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny