Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
Ravenol Hydraulik PSF Fluid 1L
- Honda PSF-S
- Hyundai PSF-3
- KIA PSF-III
- Mazda PSF
- Subaru PS Fluid
- TOYOTA PSF-EH
- CITROËN/PEUGEOT 9735EJ dla C-Crosser oraz PEUGEOT 4007
- MITSUBISHI DIAMOOND PSF-2M
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF DCT 1L
- VW TL 052 182/ VW TL 052 529 (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen)
- Volvo 116838/116839
- PSA 9734.S2 (Citroen, Peugeot)
- MB 236.21 (Mercedes)
- Ford M2C936A (Ford, Nissan)
- TF DCT-F3 (Ferrari)
- Dia-queen SSTF-I (Mitsubishi)
- (Getrag) 83 22.. 2 148 578/ 2 148 579/ 2 147 477/ 0 440 214
DCTF-1 & MTF LT5 (Bmw)
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny