Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
ENEOS Premium ATF DIII 1L
- GM: DEXRON III (F i G)
- Allison: C-4
- Ford: MERCON
- Daimler Chrysler 236.1 /5 /9
- Voith G 607/ H55.6335.34
- ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C
- MAN 339F / MAN 339 V1 i 339 Z1
- DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF typu A
- MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H
- Caterpillar TO-2
- Renk Doromat
- Volvo 97335 -12
Dostępność: wycofany z oferty
ENEOS Premium ATF Type SP 1L
- Hyundai & Kia SP-III
- Hyundai & Kia SP-IIM
- Hyundai & Kia SP-II
- Mitsubishi SP-III (Both Automatic & CVTs)
Dostępność: wycofany z oferty
ENEOS Premium Multi Gear 75W90 1L
- API GL-5
- MIL-L-2105-D
- Mack GO-G
- ZF TE-ML 05A,12A
- MAN 342 N / MAN 342 typu M-1
Dostępność: wycofany z oferty
ENEOS Super Multi Gear 80W90 1L
- API GL-5
- MIL-L-2105-D
- Mack GO-G
- ZF TE-ML 05A,12A
- MAN 342 N / MAN 342 typu M-1
Dostępność: wycofany z oferty
Ravenol ATF F-LV Fluid 4L
- FORD XT-10-QLVC
- FORD Mercon LV
- Ford WSS-M2C938-A
- Motorcraft XT-10 DLV
- Motorcraft XT-10-QLV
Dostępność: wycofany z oferty
Texaco Texamatic 7045 E 1L
- ZF TE-ML 04D, 09, 17C
- Aishin Warner T-III
- Allison C-4
- Caterpillar TO-2
- Ford Mercon
- GM DEXRON-IIIG
Dostępność: wycofany z oferty