Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
YACCO ATF D 1L
- DEXRON II D
- FORD M2C 166H
- ALLISON C-3
- CATERPILLAR TO-2
- ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A/14A/17C & 21L
- MAN 339 type Z-1 & V-1
- MB 236.6
- VOITH H55.6335.XX
- VOLVO 97335
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO ATF D 2l
- DEXRON II D
- FORD M2C 166H
- ALLISON C-3
- CATERPILLAR TO-2
- ZF TE ML 03D/04D/05L/09/11A/14A/17C & 21L
- MAN 339 type Z-1 & V-1
- MB 236.6
- VOITH H55.6335.XX
- VOLVO 97335
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX R 200 75W80 2L
- Spełnia i przekracza API GL-5
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
YACCO BVX 500 X 75W80 2L
- API GL-4
- BMW MTF LT-2/ MTF LT-3
- GM 1940182 / 1940764 / 1940768
- Honda MTF LT-2/MTF LT-3
- MB 235.10
- MTF 94
- PSA B71 2330
- Renault Tranself NFJ / TRJ/TRT/TRZ
- Volvo 97308 / 97309
- VW G 009 317
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny