Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
Texaco ATF HD 389 1L
- Allison TES-389
- Allison C-4
- Bosch TE-ML 09
- Caterpillar T0-2
- Ford M2C138 –CJ
- Ford M2C166-H
- Ford Mercon
- GM Dexron – III H
- MB 236.5
- Toyota Type T
- ZF TE-ML 04D
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Texaco Multigear 80W90 20L
- DAF - przekładnie ZF
- MAN 341 typ E2/Z2, MAN 342 M2
- Scania STO 1:0
- ZF TE-ML 02B, 05A, 12L, 12M, 16B, 17B, 19B, 21A
- API GL-4, API GL-5
- API MT-1
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny