Wybierz olej przekładniowy!
Oleje przekładniowe klasy ATF czy MTF, to niezbędne środki smarne do poprawnego funkcjonowania, zabezpieczania wszystkich przekładni typu: skrzynia biegów, dyferencjały, skrzynie rozdzielcze, układy wspomagania kierownicy. Najpopularniejsze klasy lepkości to SAE 75W80 GL-4, GL-5, SAE 75W90 czy najnowsza klasa SAE 75W. Ponadto takie klasy lepkości jak 75W140, 85W140 możemy spotkać w aplikacjach bardziej zaawansowanych, gdzie tarcie i obciążenie przekładni jest większe. Przekładnie różnicowe o ograniczonym tarciu typu LSD, wymagają natomiast dodatku LS i dlatego powstały takie klasy jak LS 75W90 czy LS 75W140 oraz LS 90.
Wiodący producenci środków smarnych tacy jak firma Ravenol, MOTUL, CASTROL czy Mobil, posiadają w ofercie produkty, które spełniają wszystkie dopuszczenia i wymagania producentów skrzyń biegów oraz osprzętu.
Millers Oils TRX Synth 75w90 25L
- API GL4, GL5
Dostępność: dostępny na zamówienie
Millers Oils Motorsport CRX 75W90 NT 25L
- API GL5, API GL4
- API MT-1
- MIL-PRF-2105E
- ZF TE-ML 05B
- ZF TE-ML-02B
- ZF TE-ML-07A
- ZF TE-ML-12B
- ZF TE-ML-16F
- ZF TE-ML-17B
- ZF TE-ML-19C
- ZF TE-ML-21B
Dostępność: dostępny na zamówienie
Millers Oils Millermatic ATF UN 5L
- GM Dexron IID
- Ford M2C 138CJ, M2C 166H
- Mercedes Benz 236.2 (oprócz skrzyni GL76, 30-5 i GL275E)
- Mercedes Benz 236.4, 236.6, 236.7
Dostępność: dostępny na zamówienie