Wybierz płyn chłodniczy!
STP Uszczelniacz do chłodnic 300ml
STP Uszczelniacz do chłodnic jest przeznaczony do naprawy wycieków z chłodnicy w szybki i skuteczny sposób, tworząc trwałe uszczelnienie. Zawiera inhibitory korozji, które pomagają zapobiegać powstawaniu rdzy i osadów. Jest odpowiedni do stosowania z wszystkimi typami chłodnicy, wszystkimi typami płynów zabezpieczających przed zamarzaniem oraz jest bezpieczny dla węży gumowych, części metalowych i uszczelek.
Dostępność: 3-5 sztuk
Ravenol TTC C11 Premix -40°C 5L
- VW TL 774-C (zgodna z G11)
- BS 6580 (Wielka Brytania)
- O Norm V 5123 (Austria)
- JIS K 2234 (Japonia)
- AFNOR R15-601 (Francja)
- SAE J1034
- UNE 25-361 (Hiszpania)
- ASTM D 4985, ASTM D 1384, ASTM D 2570, ASTM D 2809
- FORD WSS-M97B51-A
- FIAT 9.55523, FIAT PARAFLU 11
- IVECO 18-1830
- ASTM D 3306 Type 1, ASTM D 6210 Type 1-FF
- CHRYSLER MS 7170
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Ravenol TTC C11 Premix -40°C 1,5L
- VW TL 774-C (zgodna z G11)
- BS 6580 (Wielka Brytania)
- O Norm V 5123 (Austria)
- JIS K 2234 (Japonia)
- AFNOR R15-601 (Francja)
- SAE J1034
- UNE 25-361 (Hiszpania)
- ASTM D 4985, ASTM D 1384, ASTM D 2570, ASTM D 2809
- FORD WSS-M97B51-A
- FIAT 9.55523, FIAT PARAFLU 11
- IVECO 18-1830
- ASTM D 3306 Type 1, ASTM D 6210 Type 1-FF
- CHRYSLER MS 7170
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Ravenol HTC Protect MB 325.0 Premix 5L
Specyfikacje: MB 326.0 (Premix), ASTM D 3306, ASTM D 4985, ASTM D 4340, SAE J1034, NATO S-759, FORD ESE-M978B4H-A, FORD AF Plus, MAN 324, SAAB, GM 1825M, OPEL-GM QL130100, DAF, GM 1899M, GM 93740141, GM 93740140, MB A000989082510, VW-AUDI-PORSCHE, GM SATURN, ROVER, PORSCHE, John Deer, JAGUAR, BMW 81 22 9 407 454, 83 19 2 211 191, RENAULT, Honda OL999-9011, VW TL 774-C, MB 325.0
Dostępność: dostępny na zamówienie
GLICAR Płyn do chłodnic 1L
GLICAR Płyn do chłodnic to uniwersalny płyn niskokrzepnący do chłodnic samochodowych. Jego starannie dobrane dodatki antykorozyjne, stabilizatory i środki antypienne pozwalają na stosowanie go jako alternatywa innych płynów do chłodnic. Zestaw surowcowy zapewnia pełną ochronę wszystkich elementów układu chłodniczego, w tym również aluminiowych oraz elementów uszczelniających chłodnicę. Płyn spełnia wymagania dla płynów niskokrzepnących do układów chłodzenia silników spalinowych wszystkich producentów.
Dostępność: 3-5 sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Evans Prep Fluid 5L
Evans Prep Fluid to przygotowawczy płyn płuczący do użytku przed zastosowaniem bezwodnych płynów chłodniczych Evans. Zanim użyjesz bezwodnego płynu chłodniczego Evans, z układu chłodzenia należy usunąć tak dużo wody, jak to możliwe. Evans Prep Fluid higroskopijnie absorbuje wszelkie pozostałości wody z układu chłodzenia, jakie zostały po spuszczeniu poprzednio używanego płynu chłodniczego. Evans Prep Fluid aktywnie usuwa wszelkie osady i kamień z układu chłodzenia, gdyż mogą one powodować zakłócenia w przepływie ciepła.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Evans Prep Fluid 2L
Evans Prep Fluid to przygotowawczy płyn płuczący do użytku przed zastosowaniem bezwodnych płynów chłodniczych Evans. Zanim użyjesz bezwodnego płynu chłodniczego Evans, z układu chłodzenia należy usunąć tak dużo wody, jak to możliwe. Evans Prep Fluid higroskopijnie absorbuje wszelkie pozostałości wody z układu chłodzenia, jakie zostały po spuszczeniu poprzednio używanego płynu chłodniczego. Evans Prep Fluid aktywnie usuwa wszelkie osady i kamień z układu chłodzenia, gdyż mogą one powodować zakłócenia w przepływie ciepła.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Evans Power Cool-Cars 180 2L
Evans Power Cool-Cars 180 to bezwodny płyn chłodniczy przeznaczony dla tradycyjnych oraz wyczynowych silników. Chroni układ chłodzenia silnika w temperaturach od -400C do 1800C. Unikalne właściwości chronią przed wieloma problemami związanymi ze stosowaniem płynów chłodniczych zawierających wodę, takimi jak: przegrzewanie, korozja i przedwczesna detonacja. Do użytku w rajdach, off-roadzie, wyścigach itp.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Evans Classic Cool 5L
Evans Classic Cool to bezwodny płyn chłodzący do samochodów klasycznych.Do użytku w klasycznych silnikach samochodowych, których silniki wykonano ze stali węglowej. Chroni układ chłodzenia silnika w temperaturach od -40ºC do 180ºC. Eliminuje przegrzewanie,redukuje ciśnienie tym samym zmniejsza obciążenie silnika, przewodów i układu chłodzenia. Chroni przed korozją, zwiększa moc i zatrzymuje erozję.
Dostępność: dostępny na zamówienie