![](/public/images/1px.gif)
Najpopularniejsza klasa lepkości występująca na rynku Europejskim. Oleje w klasie SAE 5W30 to idealne rozwiązanie dla klimatu umiarkowanego, gdzie występują niskie temperatury zimą i wysokie latem. Oleje w tej klasie mają dobra płynność w temperaturach ujemnych oraz trzymają stabilne parametry podczas normalnej eksploatacji.
Klasa SAE 5W30 istnieje na rynku od ponad 20 lat i jest nadal z powodzeniem stosowane przez znakomitą większość producentów silników. Grupa VW używa tej klasy lepkości dla dopuszczenia 502.00, 504.00/507.00, 506.01, VW 505.00. Producent BMW dla dopuszczenia BMW LL-04 oraz inni m.in. GM Dexos2, FORD M2C-913A,B,C,D, MB 229.31, MB 229.51, grupa PSA B71 2290, Fiat: 9.55535-S1, RN 700 i RN 720, Porsche C30
Oleje tej klasy będę w kolejnych latach zastępowane klasą lepkości SAE 0W20, a jest to spowodowane co raz ostrzejszymi wymogami dotyczącymi czystości spalin oraz technologią budowy silników spalinowych.
Millers Oils Trident 5w30 5L
![Millers Oils Trident 5w30 5L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_919b47bd934ef405f3274893d0b1d6c2.jpg)
- ACEA: A3 / B3, A3 / B4
- API: SL, CF
- Mercedes-Benz: 229.1
Dostępność:
brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Shell Rimula R6 LME 5w30 20L
![Shell Rimula R6 LME 5w30 20L](/environment/cache/images/300_300_productGfx_fab9b05bec0de78245e5ea825aa4cc2b.jpg)
- ACEA E6, E7
- Cummins CES 20077
- Deutz DQC IV-10 LA
- IVECO TLS E6 (spełnia wymagania)
- MACK EO-N
- MAN 3477, 3677
- MB-Approval 228.51
- Renault Truck RLD-2
- Volvo VDS-3
- Scania dla olejów niskopopiołowych
Dostępność:
dostępny na zamówienie