Kategorie
Najpopularniejsza klasa lepkości występująca na rynku Europejskim. Oleje w klasie SAE 5W30 to idealne rozwiązanie dla klimatu umiarkowanego, gdzie występują niskie temperatury zimą i wysokie latem. Oleje w tej klasie mają dobra płynność w temperaturach ujemnych oraz trzymają stabilne parametry podczas normalnej eksploatacji.
Klasa SAE 5W30 istnieje na rynku od ponad 20 lat i jest nadal z powodzeniem stosowane przez znakomitą większość producentów silników. Grupa VW używa tej klasy lepkości dla dopuszczenia 502.00, 504.00/507.00, 506.01, VW 505.00. Producent BMW dla dopuszczenia BMW LL-04 oraz inni m.in. GM Dexos2, FORD M2C-913A,B,C,D, MB 229.31, MB 229.51, grupa PSA B71 2290, Fiat: 9.55535-S1, RN 700 i RN 720, Porsche C30
Oleje tej klasy będę w kolejnych latach zastępowane klasą lepkości SAE 0W20, a jest to spowodowane co raz ostrzejszymi wymogami dotyczącymi czystości spalin oraz technologią budowy silników spalinowych.
Total Quartz Ineo MC3 5W30 60L
- ACEA C3
- API SN/CF
- GM GM dexos2
- MERCEDES-BENZ 229.52 (229.51 i 229.31)
- BMW Longlife 04
- VOLKSWAGEN VW 502.00 / 505.00 / 505.01
- FORD WSS M2C 917A
Dostępność: dostępny na zamówienie
Total Quartz Ineo Longlife 5W30 208L
- ACEA C3
- API SN/CF
- VW 504.00 / 507.00
- MERCEDES-BENZ 229.31 i 229.51
- BMW LL 04
- PORSCHE C30
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil DELVAC 1 LE 5W30 4L
- ACEA E9, E7, E6
- API CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4
- API SN
- JASO DH-2
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20081
- DAF Extended Drain
- Ford WSS-M2C171-E
- Scania Low Ash
- MB-Approval 235.28, 228.51, 228.31
- MAN M 3677, M 3477, M3271-1
- Volvo VDS-4, Volvo VDS-3
- Voith Retarder Oil Class B
- Deutz DQC IV-10 LA
- DetroitFluids Specification 93K218
- Mack EO-O Premium Plus
- MTU Oil Category 3.1
- Renault Truck RLD-3, RLD-2
- Scania LowAsh
- Avtodisel YaMZ-6-12
Dostępność: dostępny na zamówienie