Kategorie
Producent
Oleje klasy SAE 5W50 przeznaczone są do silników o większej mocy lub tam gdzie producent przewiduję taką klasę lepkości. Olej klasy SAE 5W50 może wstępować jako olej MID SAPS, ACEA C3 i może być również zastosowany w silnikach diesla z filtrem DPF lub bez. SAE 5W50 charakteryzuję się bardzo dobrą płynnością w niskich temperaturach oraz zapewnia ponadprzeciętną ochroną pod mocnym obciążeniem.
Na rynku występują również produkty klasy 5W50 w specyfikacji ACEA A4/B4. Najczęściej spotkane dopuszczenia występujące na produktach tej klasy to: VW 505.00, MB 229.51, MB 229.3 oraz 229.5, Porsche A40. Na rynku można spotkać produkty tej klasy na bazie PAO oraz estrów (Ravenol RRS Racing Rally Synto SAE 5W50)
Ravenol RRS 5W50 5L
Partnerstwo na torach wyścigowych: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner, Polecany przez Ralfa Schumacher’a
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Millers Oils XF Longlife 5W50 5L
- ACEA C3
- API SN/CF
- MB 229.51
- VW 505.00
- spełnia wymagania Porsche
- original Ford Cosworth viscosity requirement
Dostępność: wycofany z oferty
VALVOLINE VR1 Racing 5W50 4L
- ACEA A3/B4
- API: SL
- Ford WSS-M2C-153E
- GM 6094M
- Koenigsegg
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Millers Oils EE Performance 5w50 1L
- ACEA A3/B4, ACEA A3/B3
- API SN, SM, SL
- Ford WSS-M2C931-C
- MB 229.3, MB 229.1
- Porsche A40
- AMG
- Aston Martin
- Caterham
- Cosworth
- Ferrari
- Lotus
- Renault
Dostępność: 5+ sztuk
Wysyłka w: 24 godziny
Ravenol RRS 5W50 1L
Partnerstwo na torach wyścigowych: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner, Polecany przez Ralfa Schumacher’a
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Millers Oils XF Longlife 5W50 1L
- ACEA C3
- API SN/CF
- MB 229.51
- VW 505.00
- spełnia wymagania Porsche
- original Ford Cosworth viscosity requirement
Dostępność: wycofany z oferty
VALVOLINE VR1 Racing 5W50 1L
- ACEA A3/B4
- API: SL
- Ford WSS-M2C-153E
- GM 6094M
- Koenigsegg
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny