Mobil Unirex N3 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilgrease XHP 222 0,39kg
Mobilgrease XHP 222 jest zalecany do stosowania w aplikacjach przemysłowych i morskich, do smarowania elementów podwozia i maszyn rolniczych. Ze względu na swoją dobrą przyczepność smar ten pozostaje dłużej na smarowanej powierzchni.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Super 2000 X1 10W40 1L
- ACEA A3/B3
- API SL
- AAE (STO 003) Group B5
- MB-Approval 229.1
- VW 501 01/505 00
- AVTOVAZ LADA
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil 1 New Life 0w40 1L
Mobil 1 New Life 0W40 spełnia lub przewyższa następujące wymagania:
- API SN/SM/SL/SJ
- ACEA A3/B3,A3/B4
- Nissan GT-R
Mobil 1 New Life 0W40 posiada następujące aprobaty producentów:
- BMW LONGLIFE 01
- VW 502 00/505 00
- PORSCHE A40
Dostępność: wycofany z oferty
Mobil Unirex N2 0,39kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 2 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI 2) i stosowany jest najczęściej do smarowania ręcznego lub z wykorzystaniem smarownicy.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów Unirex N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 2 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K2N - 20L oraz ISO L-XBDGB 2.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilube HD-A 85w90 1L
- API GL-5
- ZF-TE-ML 07A
- MB-Approval 235.0
- ZF-TE-ML 16C/17B/19B/21A
- MAN 342 Typ M1
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil ATF 220 1L
- MB-Approval 236.7
- MAN 339 TYPE V-1
- MAN 339 TYPE Z-1
- VOITH TURBO H55.633539 (G607)
- ZF TE-ML-04D/11A/14A
- GM Dexron II
- Allison C-4
- Renk Doromat
- Caterpillar TO-2
- Ford ESR-M2C163-A
- GM Type A Suffix A
- Volvo 97340
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Super 3000 X1 5w40 1L
- ACEA A3/B3, A3/B4
- API SN/SM
- AAE (STO 003) Group B6
- MB-Approval 229.3
- VW 502 00/505 00
- BMW Longlife-01
- Porsche A40
- Peugeot/Citroën Automobiles B71 2296
- Renault RN0710 / RN0700
- AVTOVAZ (LADA cars)
Dostępność: 1-2 sztuki
Wysyłka w: 24 godziny
Mobil Mobilith SHC 460 0,38 kg
Mobil Mobilith SHC 460 jest smarem klasy NLGI 1,5 na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 460, rekomendowanym do działania w warunkach wysokich obciążeń. Smar ten jest zalecany do użytku w ciężkich zastosowaniach przemysłowych i morskich. Smar ten umożliwia znakomitą ochronę łożysk w warunkach wysokiego obciążenia przy niskich lub średnich prędkościach i tam, gdzie woda jest czynnikiem krytycznym. Mobilith SHC 460 wykazał się optymalnym działaniem w hutach, maszynach papierniczych i na statkach. Zalecany zakres temperatur pracy od -30º C do 150ºC.
Dostępność: dostępny na zamówienie