Caramba Olej grafitowy 500ml
Caramba Olej grafitowy to uniwersalny środek, który działa jak odrdzewiacz, smar, środek antykorozyjny i środek do czyszczenia. Rozluźnia i smaruje zapieczone, skorodowane połączenia. Tworzy odporną na nacisk warstwę smaru i jest odporny na temperaturę w zakresie od -30°C do 450°C. Zdolność smarowania zwiększa się wraz ze wzrostem temperatury ze względu na zawartość cząsteczek grafitu. Charakteryzuje się idealnymi właściwościami smarującymi w wilgotnej atmosferze. Wypiera wilgoć, przewodzi prąd elektryczny, nie zawiera silikonu i nie utwardza się.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
KAJO Smar do młotów i kafarów 500g
KAJO Smar do młotów i kafarów - jest to smar na bazie oleju mineralnego z zastosowaniem jako zagęszczacza mydeł litowych z dodatkiem miedzi, grafitu i dwusiarczku molibdenu. Przeznaczony do grotów i tulei prowadzących młotów hydraulicznych i pneumatycznych.
- Temperatura stosowania: -20°C do +1100°C
- Test VKA (aparat czterokulowy): 4600N
- Kolor miedziowo-szary
Dostępność: 1-2 sztuki
Mobil Unirex N3 18kg
Unirex N to wysokiej jakości smary na bazie kompleksu litowego, odpowiednie do łożysk tocznych pracujących w wysokich temperaturach. Te uniwersalne smary mogą być stosowane w różnorodnych aplikacjach przemysłowych. Zalecane są do smarowania silników elektrycznych.
Unirex N 3 jest smarem o klasie konsystencji (NLGI) 3 stosowanym najczęściej do specjalnych aplikacji, takich jak bezobsługowe łożyska silników elektrycznych, łożyska osadzone pionowo i łożyska wysokoobrotowe.
Nie zaleca się wykorzystywania smarów UNIREX N w warunkach bardzo dużych obciążeń, w których wymagane są dodatkowe zabezpieczenia przeciwzatarciowe.
UNIREX N 3 spełnia wymogi normy DIN 51825 - K3N - 20L oraz ISO L-XBDGB 3.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilux EP 004 18kg
Mobilux EP 004 jest szczególnie zalecany do smarowania zamkniętych przekładni i łożysk w słabo uszczelnionych skrzyniach biegów, może być także stosowany w wielu innych zastosowaniach przemysłowych , w skrzyniach biegów, skrzyniach łańcuchowych, gdzie stosowanie olejów konwencjonalnych powoduje problemy z wyciekami ze skrzyń biegów itp., wynikające ze zużytych lub brakujących uszczelek Zalecany zakres temperatur to –20 do 120.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobilux EP 2 18 kg
Smar Mobilux EP 2 zalecany jest do większości zastosowań przemysłowych, włączając zastosowania ciężkie, gdzie występują wysokie ciśnienia jednostkowe i obciążenia udarowe. Smar ten zapewnia doskonałą ochronę przed rdzą i korozją oraz jest odporny na wymywanie wodą. Mobilux EP 2 jest smarem uniwersalnym. Zalecane temperatury pracy: od -20 do 130. Mobilux EP 2 zalecany jest do uniwersalnych zastosowań w łożyskach tocznych i ślizgowych, tulejek i kołków w normalnych warunkach pracy.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Mobil Mobilith SHC 007 16kg
Mobil Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.
Dostępność: dostępny na zamówienie